mesaj pentru europa …


Inainte de toate precizez ca sunt apolitic …. a-ul din apolitic vine de la de dezgustat de politica . Nu am mai votat de ceva vreme, desi am doar 26 de ani , prefer sa nu imi exercit „dreptul” la vot. Am si argument. Ultima oara cand am votat, a fost in momentul in care la presedentie au ramas in turul 2 de scrutin Iliescu vs Vadim, nu tin minte exact ….cred ca 2000.

Dupa acest moment, care spune multe despre calitate politicienilor romani , am ajuns la concluzia ca nu imi place sa fiu pus in situatia de a alege intre 2 rele . Prefer sa nu aleg. Prefer sa dau un vot de blam.

Ca sa ajung la ce ma roade o sa citez mesajul unui candidat la o functie , dintr-un oras ….un candidat oarecare, o functie oarecare, un oras …oarecare …. :

„Sunt fiu al acestui oras, m-am nascut si mi-am petrecut intreaga viata numai in ….. . Dragostea pentru acest oras, incurajarile venite de la prieteni, cunostinte dar si de la multi dintre cetateni, m-au determinat sa ma prezint in fata dumneavoastra ca si candidat independent pentru functia de ………………….”

Mesajul poate nu m-ar fi deranjat atat de tare, daca nu as fi avut casuta postala plina ….cu acest…. pliant. Eu si cu toti vecinii mei.

Tot azi, mergand spre casa varului meu, o domnita insotita de vreo 4-5 domni, imbracati in tricouri de o anumita culoare, s-a pus in fata masinii, facandu-mi semn sa cobor geamul sa imi ofere ….UN PIX …… …bineinteles cu insemnele partidului.

Tot azi , tot eu , aceeasi domnita …. beam si eu o bere cu varul meu si un foarte bun prieten, sarbatorind un anume eveniment, si anume 5 luni de la infiintarea firmei noastre ….. aceeasi domnita care s-a ivit in fata masinii, s-a ivit in barul in care beam ( a se citi degustam) …. pentru a ne oferi …. MAI MULTE PIXURI …….cu insemnele partidului …bineinteles……

Problema …. intrebarea mea este ….Oare cat de prosti ne cred ei ( politicienii ) pe noi ?

A doua intrebare …… Oare cat de prosti suntem noi pentru ca acceptam ce ni se intampla ?

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

