za first post


Hmmm … ca sa zic asa , buna ziua tuturor . Bine ati venit pe minitu.wordrepss.com . Daca aveti blog, stiti ca asta este cel mai greu moment. Primul post. daca nu aveti blog …. va spun eu.

Ca sa trec de primul post o sa incerc sa ma prezint pe mine , si o sa incerc sa prezint si motivatia mea de a incepe un blog, si o sa incerc sa imi dau eu seama ce o sa se intample pe acest blog …

Un mic hint … minitu, vine taman de la numele meu. MihaiNi….Tu…..Deci , Mihai, deci din Constanta, deci vedeti poza de la profil .

Probabil ca la un moment dat voi uploada o descriere mai completa, momentan atat.

De ce blog ? Pentru ca, mi se pare un mijloc destul de eficient de a te exprima, si de a comunica cu alte persoane. In ultimul timp am citit destul de multe bloguri, unele care mi-au placut, altele nu….si am zis sa imi fac si eu.

Ca orice blog…normal , o sa se bazeze pe comentariile , doleantele, aprecierile si criticile voastre.

Sa ne auzim / veedem cu bine !!!

Mihai

Categorii: Uncategorized | Etichete: | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

