au si ei uscaturile lor …


Revin cu un nou post , dupa alegeri . Minunatele alegeri , cu suspect de multi oameni la urne ..parerea mea de profan …. trecem peste.

Au si ei uscaturile lor. Dupa cum ati vazut sau poate ca nu , la descrierea mea , am lucrat ceva vreme , in destul de multe locuri …si in anumite situatii am ramas cu un gust amar…. referitor la organizare, la management, la corectitudine , la etica in afaceri , la modul de a face lucrurile .

Pana acu’ ceva vreme traim cu gandul ca asa ceva se intampla numai la noi . Eee…… nu e asa … si ei au scorburile lor.

Am ca parteneri , o firma , maricica ….. din Scandinavia …mai degraba din Norvegia . Spre nemultumirea mea , observ ca si la ei se intampla lucruri nu foarte bune . Uita sa isi plateasca oamenii, nu sunt organizati , nu comunica destul intre ei, managerii nu calculeaza corect volumele de munca pentru angajati, nu investesc in oameni …si lista poate continua.

Senzatia pe care o am este ca diferenta intre o firma din romania si firma respectiva cu care lucrez eu ….este … de fapt nu este .

Poate chiar sunt firme in RO, mult mai eficiente si mai bine organizate decat norvegienii acestia de care zic eu .

Asta mi-a demonstrat ca nu trebuie sa generalizezi … si ca hmmm…… in afara , in strainatate si ei sunt oameni …..

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

