Minitu … nepriceputeanu …


…hmmm ….cum nu mi-am facut blog pt a face bani ci doar pentru a ma conversa cu lumea … nu sunt atat de interesat de trafic …adica nu imi doresc mii si mii si milioane de vizitatori ….

totusi … ca sa nu mor prost … intreb si .. poate sa uita cineva si pe blogul meu🙂 …. si are si bunavointa sa ma lamureasca … ce inseamna un blog cu trafic bun ?

adica … eu am inceput blogul pe 27 si anume mai … pana azi … 5 si anume iunie cica sunt 17 oameni care nu au avut ce face si au citit ..vizualizat ce am scris/ postat eu ….asta ce inseamna ?

minitu nepriceputeanu’

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

