Vineri 13


Postul nu are nici o legatura cu faptul ca e vineri 13 …ca nu sunt superstitios …asa ca , daca va asteptati la superstitii , nu e cazul .

Tocmai ce m-m intors din Bucuresti, am stat doar o noapte acolo , dupa o saptamana de munca la intensitate maxima. Trebuie sa trimitem 30 de oameni in NOrvegia, la munca si a trebuit sa intervievam si sa testam si sa …. mama lor …

Dar nici despre asta nu vreau sa scriu. Vreau sa scriu despre cat de urat si hidos mi se pare Bucurestiul . Desi am locuit acolo ceva vreme , si chiar incepuse sa imi placa , acum mi se pare hidos. MAsini, masini , masini , masini si iar masini …. praf …. nervi … mai inca niste nervi …. agitatie si lipsa de respect , cel putin in trafic …parerea mea …

dar totusi am vazut in bucuresti , ceva ce nu am mai vazut pana acum , desi am condus foarte mult timp prin acest magnific de urat oras.

Inchipuiti-va o strada , sens unic , plina de masini … nu aveai loc sa arunci un …. biciclist intre ei …. pentru cunoscatori , era rosetti , inainte de inersectia cu mosilor .

Din spate , cu viteza si galagie , o ambulanta . Si s-a intamplat ce nu credeam ca e posibil in Bucuresti . Eu m-am tras intr-o parte , cat am putut de mult , si surprinzator , si celelalte masini pe o distanta de zeci de metri pana a reusit ambulanta sa treaca . Nu imi inchipuiam ca se poate , caci am mai vazut cazuri aseamanatoare, in care doar 2-3 ne chinuiam sa dam la o parte in timp ce restul ….. nimic .

Bucurestenii tocmai ce au primit o bila alba de la mine .

Si ca sa nu uit … vineri 13 … HAI ROMANIA !!!!!!!

Categorii: Uncategorized | Etichete: , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

