am tendinta sa ma repet … am imbatranit …


Acum cateva zile , am mers si eu cu niste prieteni intr-un bar. Nimic neobisnuit. Bar, bere, tigari, o pizza …. nimic neobisnuit spun.

Dupa o anume cantitate de bere bauta, se produce … inevitabilul, organismul isi cere drepturile si trebuie sa ma duc intr-un anume loc unde de obicei mergem singuri. Mai putin fetele, care merg in gasca …anume la toaleta.

Toaleta comuna fiind , am apucat sa aud o discutie intre doua …. hmm … fete.

„Fata 1 : – L-ai vazut fata pe AGM ?

Fata 2 : – da fata , l-am vazut , e suparat foc .

Fata 1 : – de ce tu ?

Fata 2 : pai stii ca noi eram impreuna ? si saptamana trecuta m-a vazut in oras cand ma plimbam cu BRV-ul . …”

Discutia a continuat , eu am iesit nelamurit … o fi fost si de la bere ..de n-am inteles nimic din ce vb ele acolo, si a trebuit sa imi intreb prietenii , care fiind de o varsta mai apropiata de a feteleor , adica pe la 20-22 de anisori , mi-au zis si cine conduce masina cu nr de inmatriculare AGM si BRV si care e faza.

Doar mie mi se pare ciudata discutia ? sau mai sunt si altii carora li se pare ciudat si anormal ?

Categorii: Uncategorized | Etichete: , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „am tendinta sa ma repet … am imbatranit …

  1. simonarrr

    Haha, asa era si pe vremea mea. Era unu’ care avea la masina VRF. Si toate gagicile erau disperate cand vedeau dacia tunata a aluia. Dupa multi ani s-a lamurit misterul succesului lui. Cica VRF venea de la Vali( prenumele specimenului) Reguleaza Fete. Apoi mi-am dat seama ca eu am pierdut timpu’ ca proasta stand in casa si citind :))

  2. Vali reguleaza fete … lol … cum de nu m-am gandit … la naiba ..ca sa zic asa …

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

