Concert Metallica :(


De vreo ceva  zile incoace , mi-am propus sa ma transform in strut. Adica sa bag capul in nisip si nu vad/aud/citesc tot ce se intampla referitor la acest concert minunat la care eu nu am cum sa merg. Nu am cum sa merg caci nu am fost pe faza, ca am ezitat si pentru ca nu stiam daca o sa fiu disponibil sa merg la concert, nu stiam daca o sa fiu in tara etc samd ……

Dar sunt …ca sa vezi …as putea sa merg, cu conditia sa imi fi cumparat si anume bilet ..ceea ce nu am facut.

Si nu imi ramane decat sa ma uit cu regret ca vine Metallica si eu nu merg sa ii vad. Si pt ca nu ma ghidez dupa sistemul sa moara si capra vecinului ,  nu ramane sa zic decat : Ba astia de mergeti la concert … distractie placuta … beti o bere si pentru mine …

Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Concert Metallica :(

  1. strongvaleriana

    las’ ca am fost eu …am carat d-acolo o multime de ”entuziasti” 🙂
    doar atat
    am carat !
    Am un amic care cu ani in urma strabatea sute de km pt pasiunea lui – pescuitul
    De ceva timp si-a cumparat o cascioara in apropierea buc. situata langa un lac
    Ei bine, tipul s-a cam lasat de pescuit cu toate ca sr fi fost d-ajuns sa deschida fereastra pt intinde o lanseta
    Lacul e …prea aproape !!!

  2. taman d’aia ar fi trebuit sa fiu si eu acolo …. nu e ca si cum Metallica vine saptamanal …. nu am fost nici la primul .. nu mai stau in Bucuresti …deci … trebuia sa pescuiesc … nu ?

  3. strongvaleriana

    asta cam asa e…
    incep si eu sa ma gandesc la olimpiada aia…

  4. strongvaleriana

    🙂

  5. lol …. lacul tau este mult mai departe decat al meu … ai mai multe motive decat mine …

  6. strongvaleriana

    😉

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

