Metallica TOP 10 songs


Azi imi dezvolt latura sadica …de fapt masochista … cu sufletul sangerand ( expresia asta este dintr-o carte ..am citit eu cand eram mai mic) …pentru faptul ca nu am fost la Metallica… azi ma uit si citesc cronicile de dupa concert si mai intru si pe bloguri ale caror posesori au fost si anume la Metallica …  si ca sa invart cutitu’ si mai tare …. poftiti de vedeti ….

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Metallica TOP 10 songs

  1. simonarrr

    Lasa bre, oricum te-ar fi udat ploaia 😀

  2. Asta era visul meu ..sa ma ude ploaia la un concert Metallica … 😦

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

