…azi sunt mandru de mine …


Azi dimineata m-am hotarat sa ma trezesc bine dispus. Si asa am facut. Si am hotarat sa nu ma mai doara capul. Bine …aici a avut un cuvant de spus si faptul ca nu am baut bere cu o seara inainte. Am observat ca daca nu beau cu o seara inainte, nu ma doare capul a doua zi … oare asta este un semn ca imbatranesc ? Never mind that.

Revenind la titul postului, sunt mandru de mine deoarece ieri am primit rezultatele financiare ale firmei mele, pentru primul semestru de activitate. Nu am rupt gura targului, dar am mers bine. In primele 3 luni de activitate nu am realizat nimic, iar in ultimele 3 luni am recuperat un sfert din investitia initiala , iar contabila mea zice ca e mandra de mine …. asa ca sunt si eu .

Al doilea motiv pentru ca sunt mandru …. este ca ieri s-a intamplat ceva pe blogul meu. Ceva inedit … si surprinzator … a avut vizitatori … mai multi decat de obicei … mult mai multi decat de obicei … nu va spui cifre, caci nu e cazul sa faceti misto de mine.

Al treilea motiv de care sunt mandru … si sunt mandru tot timpul de asta , este nepotica mea. Are 9 anisori, face balet si pian, la pian chiar a obitnut premii la nivel de oras, judet , si vreo doua premii la concursuri nationale.

O puteti vedea pe nepotica mea pe http://www.prichindelulmeu.ro, la concursul prichindelul meu, la categoria 9-12 ani, pe numele ei Andreea Cristina Tudorica, si chiar o puteti si vota🙂 …. nu stiu exact care este premiul dar noi votam.

O zi buna !

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „…azi sunt mandru de mine …

  1. 🙂. Mersi pentru add.numa` bine

  2. ipo

    LOL! Si eu am un nepot inscris la concurs! Dar e la categoria juniori!🙂

  3. Si …facem o alianta ceva ? …lol…

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

