Citatul zilei …


…de fapt nu este citatul, este citatele ( ca e mai putin de 50 , si am citit in almanahe ca daca vrei sa ai succesuri e ok sa faci acordul asa) zilei . Si este citatele pentru ca sunt o persoana foarte nehotarata , sau poate ca nu , si nu am reusit sa ma decid asupra unuia singur, care este .

1. Eu nu sufar de nebunie …ma bucur de ea in fiecare minut .

2. Intrebarea daca un computer gandeste este ca si intrebarea daca un submarin inoata. – Edsgar Dijkstra

3. Sa nu faci nimic e tare greu. Nu stii cand ai terminat. – Leslie Nielsen

4. Daca nu traiesti pe muchia prapastiei…ocupi prea mult spatiu

5. O femeie apreciaza compania unui barbat, in special daca acel barbat este proprietarul companiei.

Categorii: funny | Etichete: , | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „Citatul zilei …

  1. strongvaleriana

    ai un real talent la documentaristica
    semnalezi numai lucruri misto🙂

  2. Multumesc multumesc … sunt stranse cu sudoarea fruntii … le am in calculator de ani de zile, primite pe mail , acum fac selectii doar🙂

  3. strongvaleriana

    pai tocmai asta e, nu multi stiu sa cearna !

  4. strongvaleriana

    nu stiu de ce, dar am senzatia ca daca te-ai apuca serios de postat lucruri d-astea selectate ”cu sudoarea fruntii’ , in scurta vreme rank-ul tau va fi sub 7oo
    Totul e ca blogul sa fie foarte aerisit si ordonat iar postarile sa fie scrise intr-un ritm de cel putin 3 pe saptamana.

  5. Multumesc , e bine de stiut ca sunt oameni carora le place , sau apreciaza , insa nu rank-ul ma intereseaza …bine nu pot fi ipocrit sa zic ca nu ma int traficul deloc … insa nu am intotdeauna timpul necesar pt a posta .

    Oricum , multumesc !

  6. strongvaleriana

    pai rankul n-ar trebui sa fie o oglinda ?
    o reflectie a faptului ca ceea ce faci e ok ?

  7. iti zic un secret … da nu mai spui la nimeni. inca nu m-am prins de ce stie sa faca wordpresu si nu stiu ce rank am .🙂

  8. io am vazut acum link-ul de pe technicrati, da nu ma avantajeaza deloc .

  9. strongvaleriana

    http://www.sitemon.ro/

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

