din aduceri aminte …


Am ajuns in Bucuresti. Pe langa amintirile pe care mi le aduce aceasta venire in Bucuresti, referitor la faptul ca am habitat un an si oleaca prin Bucuresti, mi-am adus aminte de vremurile din liceu.

Asteptam sa treaca timpul, in parc in fata la Magazinul Unirea, caci era mult prea devreme ca sa ma indrept spre apartamamentul unde voi sta in noaptea asta, si imi verificam linistit mailurile , si fumam.

Pe langa faptul ca un nene mi-a aruncat sec un ” Valeriu Stan …omul cu laptopul …” , bazandu-se probabil pe fatpul ca avand hands -freeul in ureche poate nu aud , s-a mai intamplat si altceva .

Un pustan, de 16 ani , ca l-am intrebat , m-a abordat cu respectuosul : ” Nu va suparati, nu aveti cumva o tigara in plus ? ”

O tigara in plus aveam eu , nu-i problema , dar l-am refuzat dupa ce mi-a spus ca are 16 ani . Nu tin neaparat sa contribui la omorarea unui plaman , altul decat al meu .

Si instantaneu, im-am adus aminte de mine , in liceu , cand faceam si eu acelasi lucru . Ce mult a trecut . Acum nu as mai face asa ceva , dar am facut si eu asa ceva.

Si m-am simtit batran .

Categorii: Uncategorized | Etichete: | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

