si e stelu plin de cere :)


Adica vroiam sa spun ca e ceru plin de stele, dar nici ceru nu e mai e ce a fost odata si nici stelele nu mai e cum le stiam eu.

Aseara, impreuna cu niste prieteni, am hotarat sa ne deplasam pana la Corbu ( plajacorbu.ro), sa bem o bere , in speta suc , fiind designated driver, si sa prindem si un concert, in ziua dublu q a festivalului http://www.zecepentrumare.ro. Concert nu am prins , ca era 11 si inca nu incepuse nimic , insa a fost minunat .

Aseara mi-am dat seama ca in ritmul in care traim uitam sa ne bucuram de placerile marunte ale vietii, si de fapt nu ne facem timp pentru noi. M-am plimbat pe plaja de la Corbu, am stat intins pe nisip, am ascultat valurile marii cum se sparg de tarm, am mirosit aerul sarat de mare, m-a batut briza , m-au chinuit gandacii si tantarii ( face parte din frumusetea naturii), am alergat, am petrecut timp cu prietena mea , ne-am pupat , am mancat si am privit cerul. Si am realizat ca nu am mai fost la mare sa stau sa ma uit la stele de mai mult de 2 ani de zile, lucru normal ar zice carcotasii, dar anormal pentru un om care traieste la 2 km de plaja.

Si mi-am propus aseara sa nu mai uit de mine chiar asa de mult, si indiferent ce se intampla sa – mi fac timp pentru mine ….o viata am si nu vreau sa treaca pe langa mine , si sa ma uit inapoi si sa vad ca am muncit.

Munca este si ea importanta si imi place ce fac acum , este exact ce mi-am dorit intotdeuna, insa trebuie echilibru de care am cam uitat.

Acum cativa ani, am avut placerea sa vorbesc cu un om foarte intelept. Pe numele lui Sam McWilliams, american, 67 ani, fost pilot de avioane de vanatoare, Amiral in US Navy, fost CEO la United Airlines si fost CEO la Delta Airlines. Omul venise voluntar pentru a ajuta o organizatia umanitara unde eram angajat. Intr-o discutie la bere , ii spuneam ca imi pare rau ca stau cu el la bere, ca as mai fi avut treaba , si puteam sa merg acasa si sa imi continui ceea ce am de facut , si imi cer scuze ca nu fac overtime …din astea. De mentionat ca sunt de fel constiincios si cum pana acum am avut norocul sa am aproape numai joburi care mi-au placut, munceam si in timpul liber.

Sam, s-a uitat la mine si a inceput sa zambeasca. S-a uitat la scrumiera si mi-a zis asa :

Mihai, inchipuie-ti ca scrumiera asta , cercul asta esti tu . Si inauntru cercului, sunt alte 4 cercuri mai mici .

Primul cerc mai mic inseamna profesionalul, al doilea reprezinta personalul , al treilea reprezinta spiritualul si al patrulea reprezinta intimitatea.

Daca cele 4 cercuri din cercul cel mare nu sunt echihlibrate, atunci nici  tu nu o sa fii o persoana echilibrata, daca tu iti iei de munca si acasa, tot timpul , pe termen scurt o sa fii apreciat la munca, pe termen mediu o sa fii si mai apreciat , insa pe termen lung, intre cele 4 cercuri nu va mai fi echilibru, si tu vei da gres, ca om. Nu vei mai avea timp pentru prieteni , familie, pentru tine, pentru dezvoltarea ta ca om, si te vei frustra , si nu vei da randament. Asa ca te rog, nu iti mai lua de munca acasa, deact daca este absolut necesar, si nu in fiecare seara.

O perioada l-am ascultat, dar treptat treptat am uitat. Mai ales de cand mi-am deshis firma. Insa aseara, mi-am dat seama ca e timpul sa fac ceva si pentru mine.

Categorii: Uncategorized | Etichete: , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

