www.zecepentrumare.ro … ( partea ce nu a incaput in postul anterior)


Scriu tot despre minuntatul festival . caci imi este proaspat in minte . Deci , fu bine , fu dragut , mai ales ca eu nu prea am mai fost de mult la manifestatii de genul acesta …asa ca prinse bine .

Pe de alta parte … na … la noi ca la romani …. eu zic ca cele trei trupe nu  aveau ce sa caute impreuna pe scena la festivalul asta, si mai ales trupa trigon nu prea aveau ce cauta deloc. Si nu ma intelegeti gresit. Eu am ramas profund impresionat de ei, si mi-au placut foarte mult. insa … nu cred ca publicul era pregatit. Adica … na … jazzul in general este mai greu de digerat si trebuie un public matur , iar la concert au fost pustani … 14-20 ani … cu influente maneliste , influente pe care ni le-au aratat dansand pe muzica celor de la Trigon … am vazut celebra figura „fara numar” … pe etno -jazz. Deci , ai rest my case.

Pe de alta parte …. hmmm …. 3 corturi razlete la care se vindea bere …. razlete dar nu foarte ….la distanta de max 10 m intre ele …. si doar un fel de bere , si doar 3 sortimente de suc …. si ..doar un singur cort unde se serveau mici …..cam slabut bai organizatorilor …. adica … mie nu imi place sa vin cu sucul/berea de acasa ..dar  daca voi nu aveti ….

Pe de alta parte , cred ca deja au fost 3 parti …da’ nu e bai ….ca e pe gratis …partile zic .

Sa nu ai cosuri de gunoi ? neste pubele ? neste locuri amenajate sa arunci paharele de bere ? rusinica ….

Pe de alta parte …. chiar daca nu sunt cosuri de gunoi …. sa arunci asea resturile de orice fel pe unde te apuca ….. parca zic eu ca tine de aia 7 ani ….

Si momentan cam atat …. daca mai sunt si alte parti … nu va ingrijorati ,ca revin .

Si ca sa nu se zica de mine ca e carcotas … asa ..per total fuse bine . Si atat.

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

