www.zecepentrumare.ro


Zece pentru mare. Primul festival gazduit de plaja de la Corbu . Pentru cei ce nu stiu ce este plaja de la Corbu …s-a inventat gugleul. Este viitoare Vama dupa cum i se spune.

Zece pentru mare festival frumos si urat , reusit si teapa, depinde de unde te uiti .

Aseara din intamplare am ajuns si eu pe acolo. Zona frumoasa, plaja si lunga si lata, oameni exact asa , pe gustul meu , adica nu foarte multi, sa nu te calci in picoare, bere , mici , niste prieteni pe acolo , si concerte.

Vreo 2 ore si oleaca am asistat la reglarea instrumentelor a 2 din cele 3 trupe ce au cantat . Am crezut ca isi bat joc de noi, ma rog , sper sa fi fost o impresie.

SI a inceput prima trupa …… adica ei ….

Nu ii mai vazusem,  asa ca m-am stricat de ras pe timpul prestatiei lor. Cantara ei ce cantara , primul concert la care toata lumea sedea pe jos …. sa zic ca erau freo … asea 500 oameni cel mult ..din ce vedeam eu , ca ierea intuneric . Una peste alta …stiam piesele lor, amu i-am vaz’t in concert. Merita sa ii vezi.

Apoi … vine trupa 2. Habar nu aveam de ei , nu am auzit pana aseara de ei …stiu stiu … pote sunt un ignorant ..c’est la vie … Trigon  – etno jazz – poftiti de vedeti :

Je a fost atat de impresionat de prestatia lor, incat am cumparat si cd-urile , si anume 2 , pe care le aveau in dubita verde cu care se deplasau.

Frumos , frumos ..jos palaria.  Dar daca mi se permite o observatia, as spune ca publicul nu ierea taman pregatit , din orice punct de vedere  sa asculte etno – jazz . Public format in mare parte din localnici din Corbu, si locuitori ai orasului Navodari ( unde habitez si eu momentan) . Si in orice caz …. ei nu trebuiau sa cante dupa Fara Zahar.

Trupa 3 ….

Despre ei stiam mai multe …daca imi aduc aminte bine cred ca i-am mai si vazut. Nu am stat la tot , caci de la o varsta incolo ..hihihi…. nu mai pot pierde noptile …caci ma resimt , si trebuia sa mai pastrez ceva energie si pentru azi, caci cica vine Margineanu si inca niste unii .

Va tin la curent !

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

