Luni sucks :(


Da, este luni. Luni , urata de luni , groaznica zi . Nu am putea oare sa incepem saptamana de marti ? sau … nu am putea sa nu incepem saptamana ? nu …nu este o solutie , caci atunci nu am avea un sfarsit de saptamana.

Ramasesem la ziua de vineri cu http://www.zecepentrumare.ro .  Sambata m-am dus din nou. Si in ordinea numereleor de pe tricou cantara asea :

The Others , Luna amara si Margineanu . Sau dupa cum au fost catalogati de un prieten …. Margineanu , Luna amara si ceilalti.

Prestatia lor , draguta …. totusi am ramas cu un gust amar, din cauza celor multi manelisti care asteptau sa vina Margineanu sa cante despre P…a calului, si care manelisti au strigat in cor de multe ori : ” Hai PA!” . Oamenii de la The others s-au prins si nu mi-ar fi placut sa fiu in pielea lor.

Baietii de la Luna amara , ca de obicei , nimic nou , un show bun , manelistii nu au strigat nimic . Asta cred, si datorita numarului destul de maricel de rockeri adunati in fata scenei , veniti brusc odata cu Luna amara . Unde ati fost fratilor pana acum ?

Si ….. cireasa de pe tort …. sau bomboana de pe coliva…

Ori eu sunt carcotas ….ori sunt inadaptat … da zau asa ca nu imi plac cei care presteaza pe scena melodii de genul  Trilogia cacatului, P..la calului etc …. pline de injuraturi …. si de cuvinte obscene . Sau poate nu imi place din cauza publicului ce se preteaza la genul asta de muzica.  Sa zicem ca este cel mult dragut ….cel mult ….iar dragut nu este taman de bine … adica …. pana mea …. citez …” Ce frumoasa esti cand te scoli dupa f…tai ” . Surprinzator … multe tinere d-soara erau in delir , ca sa nu zic alceva auzind aceste versuri … hmmm…. is there something wrong with me ?

Anyway , una peste alta, frumoasa initiativa, asteptam si la anu’ , si asteptam si trupe mai serioase … poate asea un Iris , un Phoenix  ..si ar mai fi ele si altele . Poate …pastrand modelul Vama Veche , apare formatia Plaja Corbu🙂 ….

Speram ca la anul, totusi, sa fie  publicul mai matur in ale muzicii zic ….si PUBELE pe plaja …si cei care vin, sa vina cu bunul simt dupa ei. Multumim !

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

