incotro ?


M-am saturat . Vreau ….hmmm ….ce vreau ? Momentan sunt din nou melancolic si oleaca abatut. Vreau sa fiu copil din nou. La liceu daca se poate, va rog. Sa am ca grija principala media la mate pe semestrul 2. Hai….fie …la mate si la fizica …. na ..bine ….m-ati prins …si chimie . ( nu eram taman stralucit la materiile astea).

Sa fiu din nou la liceu si sa astept sa se termine scoala ca sa mergem la munte . Sau sa merg cu baietii la agatat. Sau sa merg pe malul marii cu prietenii, sa facem foc de tabara sa cumparam bere si sa cantam la focul de tabara . Sau sa le facem pe amandoua . Sa plecam in drumetie in Piatra Craiului ….sau in Fagaras … sau unde m-ai mergeam noi .Si problema maxima sa fie de unde gasim bani de bere.

In schimb, acum ca sunt adult …. ca m-am facut om mare … si a, si avea bani sa merg, nu mai vreau. Da, nu mai vreau. Pana acum ziceam ca nu am timp. Minteam . As avea, dar nu prea mai am chef . Ba sunt obosit , ba sunt prost dispus , stresat, ba ma gandesc la ale mele , la contracte, raspunsuri , contacte , cereri , cum sa fac sa scot mai multi bani ….si nu mai stiu de ce vreau bani.

deci … incotro ?

Categorii: Uncategorized | Etichete: | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „incotro ?

  1. Da măi, ce naiba e cu noi, că şi eu am păţit la fel şi am văzut şi pe la ipo un post asemănător. Nu e voie! Aşa tineri, maică, şi deja obosiţi!

  2. e un trend …l-am mai vazut si eu la altii . asta o fi insemnand emo ? 🙂

  3. Nu. Cred că înseamnă zuzu.

  4. could be right. exista un zuzu in fiecare dintre noi. si ce faci ca sa nu mai ai starea asta ?

  5. Dacă aş şti, în primul rând aş face eu şi nu aş mai avea postări de genul „Pierdut zi” etc. Sau, ca să răspund mai pe scurt: nu ştiu.

  6. Aha. Deci nu e mişto să fii mare. Ia să mai fiu eu copil niţel. 😀

  7. nadia : sa fii mare sucks

    dreamingjewel : cred ca era retorica intrebarea …

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

