Apelative …


Nu imi dau seama cum am ajuns sa ma gandesc la postul asta. Bine … nu stateam sa ma gandesc la ce sa mai scriu … ca nu gandesc chiar asa cu premeditare… nu eram nici in locul unde si imparatul se duce singur … zapam prin teveu , incercand sa scap de ineptiile care se dau …( stiu …pierd timp … nu e bine …teve sucks …stiu ) …si m-a trasnit gandul asta.

Apelative , dar nu orice fel de . Ci alea dintr-o relatie. Mie unul imi vine foarte greu la inceputul unei relatii sa ii rostesc numele fetii… nush de ce … si numele ramane asea … pentru discutii serioase , sau certuri .

In rest , nu am unul preferat , nici nu sunt foarte dulce … :)… ma limitez la madam, mandro , maimuto si gheorghe ….asta e …THE SHIT….adica nu zic gheorghe oricui …sa ne intelegem. Stiu …iara stiu , nu sunt romantic deloc s-ar zice si cred ca asa si e.

Cand mi-a venit gandul asta , mi-am adus aminte prima oara cand mi s-a zis mie „iubitu” . Eram in Bucuresti, plecam de la munca,  pe vremea aia prietena mea …..de atunci….imi era si colega …atat de colega incat aveam birourile la juma’ de metru distanta , adica apropiata vroiam sa spui .

Ne-ma suit in masina … in prealabil eu intreband in gura mare daca ea merge acasa , ea zice da , eu zic pai hai ca si eu tot in muncii merg ….( colegii nostri nu stiau ca noi …. ) si pe drum asa dintr-un intr-alta … si acum memoria mea nu e chiar atat de exacta , dar ea m-a intrebat ceva …. sa presupunem ca m-a intrebat

” Si ce facem in seara asta ….. ( facand o pauza in care a si dus mana la gura ) …..bit ….. ” … cam asa s-a auzit. Pe mine m-a pufnit rasul , si dupa ce m-a pufnit rasul m-a pufnit si ea … peste ceafa si apoi a zis cu voce tare cuvantul magic 🙂 ….

Anyway … cel mai greu imi este sa ma acomodez la avalanse de apelative … iubitule, dragule, bebe( asta ma dispera ) , mami , si momentan creierul meu cred ca tocmai ce a dat shut down ca nu imi aduc aminte altele, dar sigur mai sunt .

Mami …asta iar a fost amuzant …. o alta fosta prietena , se gandea cu voce tare … oare eu cum sa-ti zic tie …. le-a luat pe rand … bebe nu …… ala nu … ala nu …. si a ajuns la mami … nu stiu cum …. s-a gandit ea oleaca si foarte mandra mi-a zis :

” Da, mami iti zic , ca e ok , daca iti zic tati suna pervers ” .

voi cu ce va laudati?

Categorii: despre relatii, funny, Uncategorized | Etichete: , , | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Apelative …

  1. super tare.nu stiu…”mai draga” cred ca l-am folosit cel mai mult.la una-doua.apoi „mai fata”,”mai fetiza” dar am observat ca nu le place.mie nu stiu cum naiba mi-au spus…cum?!?”puisor” in nici un caz…”doamne,cat ai vorbit aseara la masa.te-ai imbatat.”…e interasant dupa ce s-a incheiat relatia…asta ar fi un alt subiect la care sa te gandesti.”vaca dracului”.:)

  2. :)) …da , aia cu vaca dracu’ …o sa ma gandesc si la asta. puisor mi s-a zis si mie, pui , pui mic …toate derivatele …gurita …etc …

  3. eu spun: puisor cel mai des 🙂 si dragul meu. Iar alin imi spune: draga mea si papusa 🙂
    Nu as putea spune: mami sau bebe …lol

  4. apropo, iar ai schimbat headerul.. zapada parca ne racorea…. dar in imaginea asta esti tu cel care da startul? Chiar … De ce nu pui poze cu tine?

  5. Of tre sa ma repet, nu dau startul. Eu sunt cel care ii depaseste in tromba pe ceilalti, avand mingea la picior :)) ….

    O sa pun si poze daca exista cerere 🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

