de prin lume adunate …


Ma uit la Luna… Luna e superba! Ma uit la tine si… si… mai bine ma uit din nou la Luna!
Ai fost alaturi de mine cand m-am imbolnavit, cand mi-au furat hotii portofelul, cand mi-am busit masina. Mai plimbate-te! Imi porti ghinion!!!
Vreau sa stii cat de mult inseamna prietenia noastra pentru mine. Daca am fi pe un vapor care se scufunda, cu o singura vesta de salvare… mi-ar fi tare dor de tine!

Esti o fiinta atat de draguta, politicoasa, frumoasa, sincera, spirituala si unica pe aceasta lume… Primeste urarile mele de bine si aceste minciuni nevinovate.

Spune-mi, intra? Da? si doare? Ohh, da! Doare! Il bag incet! Tot doare! Bine! Sa incercam alt pantof atunci!

S-a gasit un cadavru neidentificat, mic de statura, urat, chel, fara creier. Mi s-a facut frica, spune-mi ca traiesti!

Politia cauta persoana inteligenta, sexy, cu simtul umorului. Tu esti in siguranta, dar eu unde sa ma ascund?

Ce prezenta! Ce inteligenta! Cat farmec! Si ce ochi frumosi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci?

Categorii: funny | Etichete: | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

