prin oras …d’ale cotidianului


Cand stateam in Bucuresti, obisnuiam sa merg din cand in cand, de obicei cand ploua la TNB, in fata la metrou. Si statem si citeam si fumam si ma uitam la lume , asea …aiurea in tramvai.

De cand m-am intors in Constanta nu am mai facut gesturi de genul asta …poate si pt ca in Cta nu poti sa stai in fata la metrou, la TNB …cine stie ?

Insa azi am mers la gara , sa imi recuperez o parte din familie care s-au intors de prin coclauri.

Stand eu asa prin gara am auzit niste oameni vorbind , multi . Si imediat gandul meu s-a dus la o celebra remarca aparuta imediat dupa ultimul recensamant, care fuse acu neste ani … cand, un reprezentant de seama la rromilor a zis : ” gata manca-ti-as, asta e ultima oara cand ne numarati voi. data viitoare va numaram noi pe voi, ca ne facem toti buletine.”

Nu cred ca e cazul sa asteptam atat de mult sa isi faca toti buletine, caci din limbajul celor cu treburi prin gara…majoritea asteptau trenu’ , sa nu ziceti ca era vorba de rromii care se plimba fara treaba prin gara , deci spuneam ca dupa limbajul lor , deja ne numara ei pe noi . Nu trebuie sa te fii nascut tigan, tigan devii. Poate nu ar trebui sa le zic tigani sau sa generalizez , insa comportamentul semenilor nostrii mai intunecati si cu probleme in folosirea apei si a sapunului …. ma rog nu continui tema.

Limbajul si comportamentul auzit prin gara m-au facut sa ma intreb din nou incotro ?

Nici eu nu sunt ingeras , dar in public ma cenzurez oleaca. Nu o sa va dau decat un singur exemplu. Dupa multele injuraturi auzite, apelative folosite, stateam asa oarecum scarbit. Pe langa mine a trecut un cuplu, mai in varsta , zic eu asa trecuti de 50 , cu bataie la 60. Si urechile mele au fost din nou supuse la cazne .

As fi zis doamna s-a adresat domnului in timp ce treceau pe langa mine  dar ma abtin si zic femeia aia i-a spus barbatului : ” Da-l in pooola ” . Atat am auzit si mi-a trecut. Noroc ca m-a sunat al meu frate si am avut o alta preocupare.

Sunt constient ca si astia mai in varsta vorbesc urat si injura , dar hmmm …. si raman fara comentariu.

Si cand imi dau seama cum sa iau poza de pe telefon pe computer o sa atasez si o poza. Tecnologia asta ma depaseste rau . poza este tot din gara, unde am descoperit noua moda la baieti .

Cred ca ma duc si maine … cine stie , poate mai invat si eu cate ceva.

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „prin oras …d’ale cotidianului

  1. Poanta următoare, pe care probabil o ştii, are până la urmă un sâmbure de adevăr: americanul se miră în faţa unui monument „oh, my god”, francezul „oh, mon Dieu” iar românul, conform cu spusele tale, „să-mi bag pu#a”…Am auzit pe afară destui urmaşi ai dacilor care îşi manifestau mirarea în acest mod, deci nu mă miră ce se petrece chiar în ogradă, aici.

  2. Din pacate asa e. Si daca femeia respectiva , destul de in varsta vorbeste asa pe strada , cu , banuiesc eu sotul ei, atunci nu tre sa ma gandesc foarte mult sa imi dau seama progeniturile ei cum se manifesta. Ce vezi acasa aia faci si tu .:(

  3. Anca

    D’ale cotidianului a.k.a. D’ale carnavalului.
    La capitolul educatie stam prost de tot.

  4. deci…daca deobicei incerc sa ma cenzurez si eu…cand conduc cred ca injur pe toata lumea.nu conteaza.injur.acum,ca ma aud numa eu e de bine?sau nu?!?

  5. si apropo de educatie…chiar daca injur…inafara de asta,stau destul de bine cu educatia fata de alti „iluminati”.respect.
    ps:injurati…ca face bine.

  6. Pai , Andrei , si eu injur , si cred ca oricui ii scapa o injuratura at some point. La volan normal …arata-mi unul care nu dracuie o data in juma de ora … sa fim seriosi … si nu denota inteligenta sau pregatirea, insa eu zic de acei oameni , pe care ii stii si tu , si ii vedem zilnic, ca sunt multi ai dracu’ ca sa citez pe cineva , care numai asa vorbesc. care nu stiu altfel . iar unei femei mai in varsta , sincer chiar nu ii sta bine sa vb astfel pe strada.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

