Joi cu ghinion …


Azi pot sa imi iau liber ? oare … cred ca nu .

Vreau liber pentru ca ziua de azi e crunta. Tre’ sa ajung asa : ITM , Registrul Comertului, Enel, Banca ( sa dau bani ), apoi din nou ITM …bleah … si apoi la mama tuturor adm financiare din Cta …nush cum se numeste . Asta este o zi ratata ..si nici nu a inceput bine. Urati-mi succes !

Categorii: Uncategorized | Etichete: | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Joi cu ghinion …

  1. Pinguin

    Pai, sa ne povesteti cum a fost pentru ca pare promitator….

  2. Am supravietuit. La ITM, gratie verisoarei mele am lasat dosarele cuiva care era deja la coada …slavit fie numele ei …cum o fi chemand-o, la reg com sa cad jos din picioare…doamna de la ghiseu m-a lamurit din prima, si am terminat in 20 min, la banca sunt operativ ca m-am invatat, si fata de la ghiseu mi-a fost colega de ceva … nu mai tin minte ….. la mama tuturor adm fin il cunaoste verisoara mea pe dir gen ..deci …ghici ce ….am terminat si acolo …acu ramane Enelu, dar intai tre sa il gasesc , ca adresa pe care mi-au dat-o nu e buna …. dar ma descurc eu . Per total a iesit bine….raman dator la verisoara mea …. probabil ca o sa ii fac o statuie …adica o impaiez si o dau cu var 🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

