sunt multumit …


Dupa cum ati citit ..sau nu ati citit , caz in care va spun acum , eu posed o firma. Mica firma de recrutare personal pentru Norvegia. Si incercam sa supravietuim, luptandu-ne cu dusmanii . cel mai mare dusman este statul roman …dar ii venim noi de hac.

Si ziceam ca sunt multumit , ca pana azi aveam un singur contract cu o singura firma din Norvegia , carei firma ii furnizam oameni , si depindeam de ei mai ceva ca un bebelus de mama lui . Si nu era bine.

In urma unor eforturi considerabile, azi am finalizat cel de-al doiea contract , cu  o a doua firma, ceea ce inseamna ca ne putem rupe de fustele lu’ mamica si sa mai zburdam si pe cont propriu.

Zic eforturi si pe deasupra considerabile, caci am inceput discutiile cu firma aceasta acum 2 luni, timp in care am schimbat tone de mailuri si telefoane si nervi .

Ce pot spune acum e doar ca … norvegienii sunt un fel de ardeleni ( no ofense ) …se misca in reluare adica .

Dar ce mai conteaza …semnam … si marti trimit primii 4 oameni la firma respectiva.

Asteptam cu infrigurare contractul cu numarul 3 …tre sa apara …

Categorii: firma mea | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „sunt multumit …

  1. pot sa plec si eu?am un prieten care tocmai a ajuns in norvegia si ma tot cheama acolo.:D

  2. si apropo…se misca in reluare…da bine.nu stiu daca ardelenii.da norvegienii cred ca da.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

