Am o dilema … si nu e veche


Da, am o dilema. Nu credeam sa o am , dar o am.

In vara anului 2006 m-am mutat in Bucuresti, unde am stat un an si un pic. Adica m-am intors acasa prin octombrie 2007, pentru a face ce trebuia sa fac.

De cand m-am intors acasa am zis ca nu voi sta la ai mei decat un pic …pana imi gasesc ceva chirie acceptabila. Guess what ? … nu prea am cautat chirie, si de fiecare data cand ma gandeam la asta ziceam sa mai astept. Mai astept sa treaca primavara ….apoi sa treaca vara , ca vara nu gasesti chirii acceptabile ….bla bla …

Si acum ..dilema … am gasit ceva acceptabil , camera in apart de 4 camere … 250 RON , care este foarte convenabil… insa nu am tragere de inima … ca e asa bine la mama acasa :P…. cred ca o sa dau cu banu’ ….

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

