Corb la corb …nu-si scoate ochii


M-a mancat in anumite parti ale corpului, si in loc sa ma scarpin , am facut o mica trecere prin ziarele si siteurile de stiri de pe net .

Mare greseala din partea mea, promit sa nu se mai intample.

A fost odata ca niciodata cand Mitrea si cu Nastase au fost acuzati de …. hmmm …a fost atat de demult incat nici nu imi aduc aminte pentru care din ilegalitatile facute au fost acuzati. Acu’ nu sariti pe mine ca nu sunt anti-PSD…. sunt anti-politic doar. Ca se nimerira astia doi in acelasi partid , imi e totuna.

Si , sa continuam …au fost taraganate lucrurile si iar amanate si s-au mai gandit si s-au mai votat si pana la urma …..

Voturi insuficiente pentru inceperea urmaririi penale impotriva lui Nastase si a lui Mitrea”

zice ei acolo la ei pe site ….http://stiri.rol.ro/content/view/141166/2/

Si ca ei sunt o gramada de altii …stim ca politicienii sunt corupti, stim ca ne fura si nu fac nimic , stim . Nu mai bag textul ca ” asa ne trebe'” , „pana cand ?” si altele pe tema asta.

Pur si simplu ma intreb …oare eu, Mihai, cetatean al Romaniei, ce as putea sa fac, sa se schimbe ceva in tara mea ? Am o vaga impresie ca o sa imi ia ceva vreme sa gasesc raspunsul la intrebarea asta, insa sunt optimist de fel .

Sa GANDIM bine !

Categorii: politic penibil | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Corb la corb …nu-si scoate ochii

  1. strongvaleriana

    ” Pur si simplu ma intreb …oare eu, Mihai, cetatean al Romaniei, ce as putea sa fac, sa se schimbe ceva in tara mea ? Am o vaga impresie ca o sa imi ia ceva vreme sa gasesc raspunsul la intrebarea asta, insa sunt optimist de fel .
    Sa GANDIM bine ! ”

    ” …ce as putea sa fac, sa se schimbe ceva in tara mea ? Am o vaga impresie ca o sa imi ia ceva vreme sa gasesc raspunsul la intrebarea asta, insa sunt optimist de fel .
    Sa GANDIM bine ! ”

    ”… insa sunt optimist de fel .
    Sa GANDIM bine ! ”

    ”Sa GANDIM … ”

    ‘ ”Sa … ”

    ” . ”

    😀

  2. strongvaleriana

    asta s-a vrut un grafic de ecouri …

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

