m- Au innebunit …


Continuarea ar fi salcamii …dar nu e . Continuarea este TURISTII.

Da. Turistii . Eu ca turist , de orice fel de turism … relaxare , business , orice …. imi place pe un’ ma duc sa ma plimb. Acum nu zic sa faca toti ca mine …dar fratilor turisti , mai lasa-ti si voi masinele si mai mereti cu pejosul, zau asa … sau …ar mai fi o solutie …daca tot vreti voi sa conduceti… nu vreti sa respectati oleaca si codul rutier … sau legile bunului simt macar ?

Am observat in trafic , foarte multe masini cu numar de B, PH,AG, OT si IL care nu au nici o treaba cu sofatul.

Mama lor de soferi …Cel mai tare a fost un nene cu Dacia Logan, nr de PH ( nu l-am retinut)….care a aruncat o sticla pe geam … adica sticla nu pet ….. care s-a facut cioburi.

Concluzia ar fi ca daca tot veniti la mare … incercati sa mergeti si pe jos, si daca tot conduceti … cand plecati de acasa nu uitati sa va luati bunul simt cu voi.

Pe langa soferi mai am o frustrare . Se numeste costum de baie.

Acest costum … care se numeste SUGESTIV DE BAIE …. se foloseste atunci cand …ghiciti … FACI BAIE IN MARE …sau atunci cand stai linistit pe plaja …da …stiu …stupoare … nu va asteptati ?

Si nu …costul DE BAIE , nu se foloseste pentru a pleca de la locul de unde sunteti cazati … doar daca locuiti la un hotel pe plaja … in rest …nu. Mai ales daca sunteti cazati in centrul Constantei.

Nu zic ca nu imi place cand vad vreo din aia …. 110 -60 – 90 ….prin centru …fataindu-se in chiloti si sutien, dar totusi … ele sunt pericol de accident ….

Si oricum te uiti … nu e … chiloti si sutien …prin centru … am vazut in Tomis III, Tomis Nord , Tomis Mall …. lasati-ne si pe noi sa respiram ?

Concluzia 2 … este asemanatoare cu prima … daca tot veniti la mare … luati-va de acasa bunul simt cu voi … zau asa …

P.S.

Am o vaga impresie ca acest post este irosit … pentru nu cred ca dintre cei care mai intra din cand in cand pe blogul meu sa faca parte si oamenii de genul descris mai sus ….dar cine stie … poate din greseala ajunge si vreunu din aia .

Categorii: turisti, vacanta | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „m- Au innebunit …

  1. cu HD nimica?sa-i vezi pe aia cu AB.Si Tm sunt niste speriati.
    Da oricum…si eu am patit sa il vad pe ala din fata mea cum a aruncat cu sticla pet afara din masina.In secunda urmatoare blituri din spate.Si-a dat pana la urma seama si si-a cerut scuze.

  2. AB sunt recunoscuti ca fiind cam cei mai …cei … insa pe litoral nu prea ajung …. cei mai multi sunt B, PH ….. astia sar in ochi , prin numar si prostie.
    Si ala caz fericit ca si-a cerut scuze …. eu m-am luat dupa el si l-am claxonat si i-am aratat obrazul …. nu si-a dat seama …

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

