inca unu’ si gata .


Pentru cine a mai intrat si am mai citit p’aci pe la mine, nu va spun decat atat . Am fost ieri la gara …. Nu aiurea in tramvai, ci pentru a recupera o buna prietena, si fosta colega de munca …ca sa ma umflu in pene…fosta mea asistenta de cand eram manager de marketing. Na ..am zis-o si pe asta. Observ ca modestia nu e punctul meu forte de ceva vreme incoace …asta este …acum ce sa fac .

Revin la gara… ajung si parchez si ma izbeste drept in retina . El … negru si indesat , cu un inceput de burta , tatuat …dar din alea … cum au rromi … verzi …nush sa va esplic din alea urate … maieu , normal ridicat pana la piept …ca erea cald …

El ca el …. se contopea in peisaj … insa … EA …. inalta, relativ bine construita … nu am leg de fizic ca nu am dreptul …. insa … pana mea … o fusta mai scurta ca aia eu nu am vazut in viata mea. Fusta de jeans … cum sa esplic eu …din aia care se lateste in jos …. ma rog nu prea avea ea spatiu ….dar fusta incepea de deasupra buricului oleaca si se termina exact deasupra ..hmmm portocalelor … ca sa nu fiu vulgar. Eeee…. rahat …se termina deasupra bucilor….. na …

Ca s-a fi tras fusta ….ca a ridicat-o …zau ca nu ma intereseaza insa …. era dizgratios total ….si apoi mintea mea cu imaginea asta blocata a refuzat sa mai observe si alte specimene desi cu coada ochiului parca am mai vazut eu asea pe acolo .

Categorii: Incredibil, Uncategorized | Etichete: , | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „inca unu’ si gata .

  1. nici femeile nu mai sunt cum erau odata si nici barbatii.viata de cacat.:))

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

