Postul 101


Pentru ca l-am ratat pe 100 , profit de 101 , pentru un post cvasi semi serios despre …lucruri din viata mea .

Din plictiseala, sau din masochism, nu stiu care din ele , dar de plcitisit in situatia in care deschizi o firma si vrei sa o faci sa functioneze LEGAL, si sa o si dezvolti, nu este cazul, poti sa zici orice numai de plictiseala nu e timp, deci asta inseamna ca sunt masochist …. ceea ce inseamna un bici va rog …..:) ….

spuneam ca din masochism, m-am mai implicat intr-un proiect. Daca despre recrutare aveam eu ceva habar ….acum m-am bagat in constructii. Sunt paralel .

Am profitat de oportunitatea ca firma unui prieten, mergem usurel la vale spre un mare faliment si am incercat sa il ajut. I-am gasit un investitor. Fostul meu sef, un suedez , care a fost incantat de idee. Tre’ sa mentionez ca dupa ce nu am mai lucrat impreuna am pastrat o legatura foarte buna, el transformandu-se in consilierul meu personal . Si a considerat ca e momentul sa facem si bani impreuna acum .

Am zis ca e usor …el vine cu banii , eu vin cu biciu 🙂 pe prietenul asta al meu cu firma, pe numele lui Claudiu, si apoi imi vad de firma mea la sfarsit impartind profitul.

Ghici ce … nu e asa . Ne-am chinuit impreuna sa gasim clienti pentru materiale de constructii. Apoi ne-am chinuit , mai mult eu , sa alcatuim o echipa de meseriasi, pe care sa ii folosim la lucrari de constructii … normal .

Si aci vroiam sa ajung. La neseriozitatea romanului. Eu am avut noroc, sau ghinion sa lucrez foarte mult timp cu straini. Americani, suedezi, englezi, australieni si ar mai fi cateva natii de mentionat.

Nimic nu se compara cu seriozitatea meseriasului roman. Asta am vazut-o si din prisma recrutarilor pentru joburi in Norvegia , dar , azi m-am dat tare rau cu capul de lucrul asta. Azi dim, vorbisem cu 1 din cei 4 meseriasi, care era cel mai bun dintre  ei la trasat fundatii , sa vina la birou la 9 , sa vada planul, si sa  mearga apoi sa traseze fundatia, pentru a incepe si noi sa facem ceva acolo.

Aseara era totul in regula, mi-a zis ca vine , nici o problema, la 9 e la mine, ne intelesesem si la pret, ieseam bine , sub pretul pietei , era ok.

Bucuros nevoie mare, am ajuns azi la birou, si am asteptat… de mentionat ca nu cred ca exista ceva ce eu sa urasc mai tare decat sa astept…

Am stat 15 min …e normal ..sfertul academic…. 30 min …. 2 sferturi academice ? ….. la al treilea sfert ….pun mana pe tel si sun. Al meu meserias….. imi raspunde foarte calm , ca nu mai poate sa vina , da a vorbit el cu nush cine sa faca ….poate saptamana viitoare… si incercati sa va inchipuiti cat de mare soc am avut eu atunci ….acum imi revin. Ceilalti 2 baieti care trebuia usa vina , meseriasi, au venit si apoi si Claudiu ..si am intrat in fibrilatii …. toti ….

Pana la urma , ne-am descurcat ca suntem baietii mari, si as I write excavatorul sapa dupa urmele de var trasate de noi bazate pe sforile intinse de catre inginerul constructor care ne-a ajutat . O sa ii facem o statuie la sfarsit probabil .

Ideea este …. de ce …dar de ce …. sunt oameni neseriosi ? de ce trebuie sa mintim sa pacalim …. sa tragem pe sfoara ….sa zicem da pentru ca apoi sa zicem nu …. care e faza ? Mintea mea , nu poate si nu vrea sa inteleaga acest aspect.

Or fi si alte natii pe lume cu probleme de genul asta, nu zic ca suntem singurii neseriosi, insa pana mea …asa multi ?

De ce in occident de exemplu te poti baza pe Gentleman’s Agreement, iar la noi nu esti sigur nici dupa ce ai semnat contractul ?

Uite un proverb norvegian de seama ….care zice asa …

For å være uten penger er bedre enn å være uten ære = To be without money is better than to be without honour.

Noi in schimb avem proverb/zicatoare celebrul Sa moara si capra vecinului , pe care l-am auzit transformat in si mai celebrul  Sa moara vecinul sa ii luam noi capra.

Si cum se zice la matematica ….CCTD ? sau …QED ?

P.S. Am observat ca nu este un post cvasi serios, ci chiar serios , si mai este si lung pe deasupra.

Categorii: romanisme | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Postul 101

  1. ce inseamna QED?

  2. QED = „quod erat demonstrandum” CCTD = „ceea ce trebuia demonstrat”

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

