wtf ?


Trebuia sa fie un post binedispus, asa cum eram eu dimineata cand m-am trezit. Imi era frig cand m-am trezit si am zis da …in sfarsit …se racoreste, de azi e bine , din toate punctele de vedere.

Am plecat spre birou, zambind, nu mai este chiar asa de mult trafic, am mers mai repede, am ascultat Carcotasii …ce bine ca s-au intors.

Am ajuns la birou si am deschis calculatoarele. Asistenta mea e in concediu. S-a maritat sambata asta. Casa de piatra si restul urarilor le-am facut la nunta!

Am verificat mailul. Prima lovitura. Nu am primit raspuns la mailurile asteptate. Norvegienii nu se dezic . se misca incet. Poate asa trebui sa fac si eu. Sa nu le raspund la mailuri.

A doua lovitura . Am primit cereri pentru ingineri. Am intrat in calculatorul ei in baza de date. Varza. Greseala este a mea , ca nu am verificat mai devreme . Vom remedia.

A treia lovitura . Am verificat contul firmei. Asteptam sa intre niste bani. De vinerea trecuta. Nu au intrat . Trebuie sa sun sa vad ce se intampla. Ne-au dat peste cap toate planurile cu intarzierea . Sunt obisnuit.

Problema nu sunt toate lucrurile astea. M-am obisnuit sa nu mearga cum ar trebui. M-am obisnuit sa preaiau lovituri. De aproape un an le iau. Una dupa alta.

Schimbari de planuri, probleme, neprevazutul este acolo, si cand cred ca toate incep sa mearga , mai imi tragee cate una.

Problema este ca le preiau singur. Am descoperit ca nu am pe nimeni care sa ma ajute sa atenuez din socuri. Asociatii mei , unul dintre ei imi este bun prieten de 15 ani , este plecat in Bucuresti, s-a mutat acolo. Ii este greu si lui , si incerc sa il inteleg. Celalalt, imi este verisor, si prieten. Tocmai ce s-a intors din China . A fost plecat pentru 3 saptamani, si inca nu si-a revenit. Lui oricum nu pot sa ma plang . Nu este genul care sa te asculte . Si oricum si el are problemele lui. Nu are timp de ale mele.

Prieteni nu prea mai am. Schimbarile din viata mea au facut astfel incat sa pierd ceva prieteni. Mutarea in Bucuresti i-a indepartat pe cei din Constanta. Mutarea din Bucuresti in Constanta inapoi, m-a facut sa pierd prietenii din Bucuresti.

Si vine intreabarea …wtf ? pentru ce ? de ce ? Sunt genul care are nevoie de o motivatie mai mare decat „fac asta pentru mine” , eu trebuie sa fac pentru cineva. Ma simt mult mai bine cand fac ceva pentru cineva decat pentru mine. Intotdeauna am avut rezultate mai bune in situatia asta.

Si acum , sunt pus in situatia inedita de a face pentru mine, si mai mult, de a fi consecvent in activitati. Unul dintre marile mele defecte este acela ca nu sunt consecvent. Caut altceva in momentul in care rutina ma prinde. Alt job, alt domeniu daca se poate. Asa am trecut de la televiziune, primul meu job, la vanzari in distributie, la asigurari – vanzari si rezolvare daune, la fundraiser pentru un ONG mare , la manager de marketing , si ultima provocare a fost firma. Este in continuare , insa rutina ma prinde incet incet , si simt ca singur nu fac fata.

Poate parea ca ma plang, nu ma plang . Constat . Si le scriu pe blog, care a devenit se pare , cel mai bun prieten al meu . Din pacate. Si implicit si voua , care ma cititi din cand in cand si care probabil acum asteptati sa postez un alt „de prin mailuri adunate” , si uite ca nu a fost asa.

Cineva , persoana importanta in viata mea, mi-a spus ca eu sunt facut pentru a trai in cuplu. La momentul respectiv am negat vehement. Dar cred din ce in ce mai mult ca avea dreptate. Sigur avea dreptate. As vrea sa o intreb mai multe, dar nu mai vorbim. As vrea sa vorbim dar nu stiu de unde sa incep.

Categorii: povesti | Etichete: | 10 comentarii

Navigare în articol

10 gânduri despre „wtf ?

  1. de cine te-ai despartit in ultima perioada?treci peste asta sau incearca sa remediezi faptul ca nu mai ai pentru cine sa faci ceva.
    numa bine
    ps:la fel si eu

  2. femeia ta iti este cel mai bun prieten

  3. Ai dreptate Arhi, si te invidiez, intr-un mod constructiv , pentru relatia pe care o ai cu sotia ta. De am fi toti asa de norocosi ar fi bine.

  4. Da… ar fi super pentru tine sa iti gasesti pe cineva care sa lucreze langa tine. Ai impusca 2 iepuri. Dragostea pentru cineva si motivatia sunt cele mai importante!

  5. da, ar fi super. insa cum stau prost la capitolul timp, cred ca o sa ma promovez pe blog …campanie de matrimoniale pentru mine :)) …. fac curat , gatesc, daca trebe stiu sa si latru :))

  6. la latrat nu m-am gandit.o sa trebuiasca sa invat si eu.numa cu nodu de la cravata nu ma descurc.
    buna idee.trebuie sa incepem sa ne promovam.gasim noi o solutie.haha!

  7. Eu stiu sa latru , si mai stiu sa fac o multime de alte lucruri :). vezi Andrei , am inceput deja sa ma promovez. Fetelor, va rog , pe rand nu toate odata :))

  8. Daca nu eram prinsa in mreje, poate ma interesa sa aflu mai multe despre tine… asa las loc alteia..

  9. da mancare mexicana cu piept de pui sti sa faci?:D eu da.fetelor…sa va vad…:))

  10. Andrei : da , stiu sa fac si mancare mexicana cu piept de pui. Tre sa ne promovam. Neaparat.

    Mell: o iau ca pe un compliment. Multumesc!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

