Sunt curios daca ar merge …


Filmuletul pe care il voi atasa in acest post este unul gasit de mine prin preumbarile mele pe bloguri, acum ceva vreme. Din pacate nu imi aduc aminte unde. Era ceva blog despre advertising si asta se incadra parca la exemplu pentru marketing viral.

M-a pus pe ganduri atunci si ma pune pe ganduri si acum. Am intrat sa vad ce se mai intampla pe bloguri si am ajuns la blogul lui Arhi, blog pe care il citesc de cand l-am gasit. El zice bine ceva acolo, cum ca toti vorbim de schimbare dar nimeni nu prea face nimic. Sau aproape nimic. Citind postul lui mi-am adus aminte de filmuletul acesta, si chiar mi-am pus intrebarea , ar avea vreo urmare ? La noi , la Romanica ?

Sincer stau si ma gandesc si cred, din pacate ca la noi nu ar avea nici un efect. In filmulet la sfarsit zice de rezultatele avute in India, nu comentez ca nu stiu n-am vazut. Poate nici la altii nu ar avea efect. Insa la noi sigur nu.

Vizionare placuta !

Credeti ca ar avea vreun efect ?

Categorii: categoria care te pune pe ganduri | Etichete: , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Sunt curios daca ar merge …

  1. poate peste 50 ani … asa au spus si saracii de bunicii nostri… asa spunem si noi… Nu putem decat sa speram!

  2. Din pacate tre’ sa recunosc ca ai dreptate . Insa , ar merita o incercare, in conditiile in care ideea ar ajunge la cine trebuie. Prima oara ar trebui sa ne dam seama cine este acest cine trebuie.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

