Neata !


Neata , celor care aveti o neata … celor care nu aveti o dimineata buna … mai incercati !

Nici nu stiu ce sa mai scriu. Acum, ca am pus si poze si a vazut toata lumea Defectul meu , si cei care nu l-au observat, au avut o mana de ajutor de la Melissa , care l-a observat si la zis la toti 🙂 . Nu e un defect mare , sunt oleaca zbanghiu de un ochi …adica ceacar …adica sasiu. Dar ….se corecteaza cu ochelari si nu se vede decat daca sunt extrem de obosit. Ceea ce inseamna ca in ultimul timp se vede tot timpul . Dar trecem peste, cine ma place ma place si zbanghiu. Oare …de asta nu ma place nimeni ?  ;))

Da nu despre asta vroiam sa scriu. Vroiam sa scriu ca dimineata mea a fost … data de pamant, cineva i-a dat la gioale. Si anume Carcotasii . Au avut proasta inspiratie, din punctul meu de vedere, la emisiunea din dimineata asta de la radio, sa puna intrebarea ” Ce vedem in jurul nostru? „.

Cum sa pui o intrebare din asta dis de dimineata ? Ca sa te demoralizeze ? Eu nu vreau saa zic ce vad in jurul meu, de data asta aplic eu strategia strutului. Daca eu nu vad , ei nu exista . Voi ce vedeti in jurul vostru in frumoasa tara ?

Si …. adaug un link catre o melodie . Dedicatie. O sa va dati seama pentru cine e. O sa o vedeti din ce in ce mai des pe la mine p’aci. Se apropie campania …aia …cu mici si bere . Da da.

O zi buna tuturor!

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Neata !

  1. Nu era mai simplu daca imi stergeai commenturile? Cele cu ochişorul tau..

    ce vad in jurul meu? Daca e sa plec din casa cu aceasta intrebare in minte atunci imi vine sa nu mai ies din casa..
    Ca o coincidenta am surprins azi un betiv in toata splendoarea lui, nici nu am stat pe ganduri prea mult si i-am facut o poza cu telefonul. I-am facut si un loc special la mine pe blog..
    Stii, cand ies afara din casa imi vine sa plec in America sau in Franta 😦

  2. Nu pot sa sterg commenturile …la mine nu e cenzura … inca 🙂 , fiecare e liber sa se exprime …si acu ce sa fac … sunt ceacar ( ce urat suna ) …n-am ce face 🙂

    Eu sincer cand ies din casa vreau in orice alta tara. Nu neaparat o tara unde se spune ca se traieste mai bine sau oamenii sunt mai destepti. O alta tara, ca daca tot asa ar fi lucrurile si pe acolo, barem nu ar fi de -ai mei.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

