Ziua mea e mai buna, acum


Cand am inceput cu firma de recrutare , inainte de a avea birou, ma intalneam cu posibilii candidati pentru joburi in Norvegia in baruri. La cafea. Se intampla prin ianuarie.

Atunci am cunscut o gramada de meseriasi, mai buni, mai rai, mai parolisti, mai mincinosi. Printre ei si Cristi. Atat . Cristi. Meserias bun, si gura mare . Baiat de treaba. L-am tinut in baza de date pana prin mai. Din ianuarie. O gramada. A asteptat, a avut rabdare. L-am trimis, si s-a intors acasa bucuros dupa terminarea contractului.

A tot venit pe la birou, si intr-o zi i-am propus sa faca o lucrare in Romania. Pentru prietenul cu firma de constructii. A acceptat. S-a gandit probabil ca daca lucreaza in Romania, eu nu o sa il mai trimit. L-am asigurat ca il trimit. Nu stiu cat de mult m-a crezut. A facut lucrarea , azi s-a terminat. Azi a venit biletul de avion pentru Cristi, pentru jobul pe care a fost cerut.

Mi-a facut ziua mai buna, venind la birou. Am stat un pic de vorba, si la sfarsit mi-a strans mana , si uitandu-se in ochii mei mi-a spus : ” Multumesc, pentru tot.”

Cred ca a fost una dintre cele mai sincere multumiri pe care le-am primit. Si eu iti multumesc Cristi !

Categorii: multumesc | Etichete: | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

