Am mers intr-un club.


Nimic neobisnuit. Toata lumea merge in cluburi. Eu aseara dupa ce am terminat programul la firma , am mers la santier , si apoi cu asociatul meu am zis sa prestam si noi o bere , poate 2, asa ca de bine ce ne merge . Si am baut noi o bere la o terasa. Si am mai baut si am mai baut .

De mentionat ca eu habitez intr-un oras cu aprox 30.000 locuitori, deci mic , deci ne cam stim asa .

Si la un moment dat au inceput sa apara unul cate unul, prieteni de-ai lui Claudiu , asociatul . Iar este de mentionat , ca el are freo 22 de anisori. Si la fel si ai lui prieteni.

S-a hotarat in grup sa mergem in Club. Za Club. Parerea mea este ca denumirea de Club este oarecum un fonfleu. Dar nu asta este important.

Si am mersara pana la urma si am intrat si am comandat o bere. Si cum stateam eu asa si-mi savuram berea si tigara , am observat in semintunericul din „club” , ca , eu , cam ridic media de varsta cu ceva ani. Clubul nu e mare , inauntru sa fii fost vreo 40-50 de clienti. Dintre toti , urmatorul in varsta ( v-am zis ca e oras mic si ne cam stim) , avea freo 24-25 …in rest , ai batrani aveau 22, majoritatea fiind sub 20 , ca sa nu zic 18 , desi eu pot sa jur ca am vazut si minori, mai bine zise minore, pe acolo.

Senzatia m-a socat, asa am si ramas de atunci , inca nu mi-am revenit.  Cred ca e timpul sa nu mai merg in cluburi.

Categorii: Uncategorized | Etichete: , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Am mers intr-un club.

  1. Acuma se numesc cluburi, cand eram noi adolescenti le numeam discoteci! dar erau o cu totul alta mancare de peste.
    Si imi amintesc ca in discoteca erau adolescenti intre 14-25 ani. . . Eu prima data am fost la discoteca la 14 ani…

    Ultima data cand am fost, a fost acuma 4 ani. Pe mine ma socat altceva:
    Faptul ca in vazul lumii erau fete care se prostituau in local! Am mai vazut cum se drogau, am simtit in aer un miros ciudat de fum care se pare ca era drog… Astea dea dreptul m-a socat!!! De atunci am evitat astfel de iesiri si acuma ma ingrozesc cand ma gandesc!!!

  2. Ce spui tu am vazut si eu in Bucuresti. Poate sunt si in Cta, de fapt sigur sunt. Dar eu am iesit intr-un orasel mai mic. Nu zic ca aici nu exista, insa cred ca nu am stat eu pana la ora la care trebuia.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

