10 calitati care te pot transforma dintr-un simplu antreprenor intr-un lider de succes


Un post serios poate ca v-ati gandit vazand titlul. Pariu ca nu ?

Abonat la newsletteruri primesc tot felul de lucruri. UNele mai interesante altele nu. Unele pragmatice, altele utopice. Unele si altele.

De data asta am primit asta. Eu, mai demult , pe acelasi subiect, am gasit si publicat asta.

Insa in ultimul timp am mai crescut si eu , si am deschis ochii. Si pun intrebarea . Despre care leader vorbim ? Liderul din punct de vedere al conceptului introdus in Romania de ceva vreme incoace din occident ? Atunci da. Din ambele articole cred ca iese o definite bunicica. Viziune, curaj, nebunie cateodata, capacitate de a lua decizii, comunicare, incredere in propriile forte ..bla bla.

Insa, daca vorbim despre leaderul = antreprenorul roman ?  Ala care nu gandeste pe termen lung, care face credite peste credite, doar pe simplul motiv ca are pe cineva la o banca , care il ajuta sa ia credite ….sa nu ziceti ca nu se poate , ca eu stiu exemple cand s-a putut…dar nu pot da exemple.leaderul care isi schimba angajatii ca pe sosete , doar pe motiv ca au avut curaj sa deschida gura si sa se exprime ? sau …..care isi folosesc angajatii, de altfel capabili, pentru diverse comisioane? Si ar mai fi cate si mai cate …probabil ca le stiti si voi.

Deci , articolul respectiv, momentan in romanica , ramane la stadiul de sf .

LE : Se pare ca azi sunt uituc . Mai e o categorie de leaderi in romanica. Aceasta categorie ma fascineaza pe mine . Leaderul politic. De astia nu cred ca e cazul sa mai comentez , nu-i asa ?

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , , , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „10 calitati care te pot transforma dintr-un simplu antreprenor intr-un lider de succes

  1. Nu ne dai si cateva exemple de lideri adevarati? ca ne-am saturat de lideri -doar cu numele

    :D:D:D

  2. strongvaleriana

    hm, imi si inchipui mutra neamtului daca printr-un absurd ar depinde d-un ”lider” d-al nostru caruia sa-i placa cate-o sana proaspata, comisionata rapid ! 😀

  3. Venim si cu lideri adevarati. tre sa ma documentez oleaca sa argumentez de ce sunt lideri adevarati.

    Bine ai revenit 🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

