and I wonder ….( post scris in stare de inconstienta)


Luna septembrie, ca orice luna care se respecta, a inceput pe data de 1. Si anume 1 , a cazut de data asta intr-o zi de luni.

Si daca fac o comparatie , intre lunea trecuta ( dezastru, toate vestile proaste), lunea asta , adica azi ( vesti proaste din nou, de data asta doar 2 ….and counting ) …. ma intreb daca toata luna o sa mearga asa.

Luna septemebrie, inceputa  intr-o zi de luni catastrofa. continuata cu o saptamana proasta, care saptamana proasta a continuat cu alta proasta.

Mai avem 2 saptamani …si un pic. 2 intregi, si mai prindem un inceput de saptamana … 29 septembrie.

daca si astea de mai ramasera merg tot asa, eu voi deveni superstitios, si daca tot o sa fiu superstitios o sa cred si in horoscoape citite in almanahe.

……………………………………………………………………… ( timp petrecut pentru a gasi un horoscop care sa imi placa.)

….. L-am gasit. La al …..patrulea site. Asta se potriveste.

Sagetator

08 septembrie 2008

O problema a carei rezolvare o tot amani devine urgenta, ceea ce iti sporeste starea de nervozitate. Seara te vei relaxa in mijlocul familiei. Evita sa te certi cu membrii mai in varsta ai familiei, stii doar ca e inutil si ca nu faci decat sa te simti si mai rau dupa aceea. Fii pregatit pentru o veste neasteptata! Nu te alarma, caci este una placuta.

celelalte 3, scriau de bine, ba ca primesc bani , ba ca sotia imi face o surpriza , ba ca nush ce oportunitati apar la orizont ….

Concluzie

Daca printre dumneavoastra, stimati cititori, se gasesc si oameni altruisti, dornici sa ma ajute, va astept la mine la birou, cu o camasa . Alba. Lunga. Cu manecile mai lungi, maneci pe care le putem lega la spate.

P.S. Intr-o sclipire de inteligenta, si de luciditate, va anunt ca mim-am programat concediul. Sper sa nu intervina neprevazutul.

LE : Nu stiu de ce imi mai fac probleme. Cica miercuri oricum murim. toti. cu experimentul ce are loc in Elvetia. Cu minunatul LHC , de nu am inteles eu ce inseamna. Da astia zice ca e naspa. Uf , sa …..( punctele tin locul unei injuraturi serioase ) . Nici acum nu pot pleca in concediu ? nu se poate amana experimentul ? Sa mor si eu linstit. Ce naspa….. o sa raman in istoria omenirii ca fiind acel om care nu a putut sa plece in concediu pentru ca a sucombat prin deces.

Categorii: aberatii | Etichete: , , , , , , | 12 comentarii

Navigare în articol

12 gânduri despre „and I wonder ….( post scris in stare de inconstienta)

  1. Hm.. miercuri plec si eu in concediu. Seara.
    Pe la ce ora e experimentul? sa stiu daca mai apuc sa plec..si daca are rost sa-mi toc nervii facand bagajul (e greu sa fii fata in fata unei valize..)

  2. cica la fara un sfert … nush ….da e nasol zice ei …eu zic sa nu te apuci🙂

  3. avand in vedere k n-ai specificat care fara un sfert, i`ll take my chance.. wtf, e primul meu concediu planificat dupa 2 ani d munca.. si vb aia, mereu am zis k vreau sa die young

  4. unde ?

  5. thassos-grecia. simplu, plaja, mare. all i need

  6. wow …. cred ca il mai prinzi ..pe el , pe concediu. astia zice ca in urma experimentului se va produce o gaura neagra care treptat va distruge si anume pamantul …deci ai timp

  7. zice de mai multe gauri astia.. sa faca pamantul dalmatianul cu nr 103😉
    i don`t care, peste 3 zile, p vremea asta, ma bronzez linistiiita…

  8. ca tot e in elvetia experimentul …pamantul va fi swiss cheese :))
    concediu placut

  9. multumesc la fel!

  10. Eu probabil o sa ma duc in vizita la gaura neagra ….cum se face turismul de innundatii …sa vada si turistul ce e aia o inundatie , eu o sa fac turism de gaura …neagra … suna naspa…tre sa editez comentul asta…cred ca il sterg🙂

  11. sa te uiti la The Secret! astfel vei intelege de ce ai parte numai de zile proaste
    Nu stiu despre ce experiment si gaura neagra vorbesti o sa ma uit la 7 la stiri poate inteleg ceva. In legatura cu horoscopul, bleah… te prosteste pe fata si te face sa-ti pierzi timpul aiurea citindu-l. Mai bine citesti un banc si te binedispui decat horoscopul -minciuna pe fata-.

  12. cauta lch..experimnet , elvetia … si gasesti … aia cu horoscopul este doar haz de necaz

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

