ma mananca …deci …ma scarpin


Unul dintre prietenii virtuali, mi-a trimis asta .  Asa am vazut eu ca am PR 3. Cineva  binevoitor sa imi explice si mie ce inseamna va rog PR. Explicatie , nu traducere , ca atata ma duce capul sa stiu ca vine de Page Rank.

No deci ase , si spuneam deci ca prin postul asta anunt ca ma inscriu. Unde ma scriu ? Aici .

Categorii: concurs | Etichete: , , , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „ma mananca …deci …ma scarpin

  1. strongvaleriana

    pai eu cred ca poti incerca sa faci rost de 10000 de euroi
    mai ales ca ideea de marketing nu-ti e straina
    cat despre page rank eu zic ca stai excelent raportat la postarile tale mai rarute ( altii baga cate 3-4 postari zilnic ! )

  2. din cate stiu eu PR reprezinta un „vot”, acest vot este desemnat de cate linkuri sunt spre siteul tau. Cu cat exista mai multe linkuri spre siteul tau cu atat ai mai multe”voturi” si cu atat mai mare page rank-ul…
    daca gresesc imi cer scze!

  3. off: ceasul de la comentarii nu merge bine😀
    imi apare ca am postat la 5:06pm… pe cand ora corecta este de 8:08 pm :)))

  4. hmm..deci PR 3 e ok ? minim care e ? maxim care e ? stiu intrebari idioate , dar daca tre sa stiu intreb…
    Iar cu concursul inca nu m-am lamurit eu deplin … am vazut ca sunt niste etape si tre sa postezi despre nush ce in acele etape …da imi zic ei despre ce sa postez ? …stiu intrebare idioata iarasi , dar daca nu am timp sa citesc tot intreb si eu🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

