Cand viata iti da un sut in cur …


… este foarte bine sa ai prieteni care sa te aduca la linia de plutire . Am descoperit ca mai am ceva prieteni si chiar daca primesc suturi aproape zilnic , ei sunt acolo . Prieteni, oameni cu care nu mai vorbisem de mult , azi m-au ajutat. 

 

Multumesc ! 

Si mi-au facut terapie prin muzica …. luati si voi si ascultati  : 

 

Ar mai fi cateva dar se umple pagina numai cu melodii. Anyway… lectii de viata primite azi :

1. Bunatatea este confundata cu prostia. 

2. Este adevarat faptul ca nici fapta buna nu ramane nepedepsita. 

 

O zi buna … mai buna ca a mea va doresc !

Categorii: d'ale vietii | Etichete: , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Cand viata iti da un sut in cur …

  1. ti s-a intamplat ceva grav? sry

  2. No , nimic grav, doar dezamagit de anumite reactii. MI se dau niste lucruri peste cap, si simt cum incet incet nu mai pot avea incredere in oameni.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

