George Calin – impuscat in strada


http://georgecalin.wordpress.com/2008/09/09/144/#comments 

 

Cititi si promovati. Omul asta are nevoie sa il ajutam , si prin simpla promovare a acestui post. Sa facem galagie, sa se vada ca omul ca nu este singur. Sa demonstram ca totusi exista solidaritate. Auzisem de acest caz si eram total revoltat. 

Am dat peste blogul lui George incercand sa ma linistesc dupa niste vesti proaste primite azi. El are o problema mai mare decat a mea. 

Sa facem ceva si sa aratam ca nu suntem indiferenti !

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , , | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „George Calin – impuscat in strada

  1. simonarrr

    Hmmm, acum nu ca-s paranoica si, oricm, orice ar fi zis/facut omu’, e aiurea ce a facut ala de la crasma. Pe de alta parte, se stie, toti spunem la nervi tampenii. Iar alcoolul si caldura e o combinatie periculoasa. Cu toate astea, este o situatie de rahat daca s-a ajuns aici, in general. Nici nu vreau sa ma gandesc la ce ma asteapta daca intreb „Cum, nu aveti Fanta roz?”.

  2. De unde te uiti e urat , insa cel mai urat mi se pare incercarea de bagat pumnul in gura , de musamalizare. Nu ar trebui sa se intample asa ceva. Daca ei reusesc sa il convinga pe om sa taca, inseamna ca nu prea mai avem sanse … sa facem nimic in tara asta.

  3. georgecalin

    Multumesc mult pentru sustinere ! Sper sa pot intoarce si eu ajutorul atunci cand va fi nevoie !
    PS : nu bausem decat un pahar cu apa plata cu lamaie . si oricum nu am mai baut nici macar un pahar cu bere de multa vreme dar cred ca e timpul …se vede treaba ca trezia nu face bine :))

  4. simonarrr

    Pe vremea in care eram chelnerita, am avut si eu parte de un scandal urat, insa acolo erau niste beri la mijloc, niste coniac si niste tigani. Ei bine, tiganii astia s-au suparat rau ca la ora 02.00 am incercat sa ii dam afara cu frumosul, pt ca inchisesem de o ora. Si dupa amabilitatile mele hlizite gen „Va rog frumos, daca se poate, stiti…. am cam inchis. De vreo ora.”, desi mai spusem asta de cel putin trei ori, unuia dintre ei le-a sarit mustarul. Totul a devenit o nebunie din care mai auzeam rar cuvinte ca „curva”, „fut”, „mortii ma-tii”, „sugi pula” etc. Am chemat politia si bidepa. In 10 min au plecat cumintei ca niste mielusei. Si acum, dupa atatia ani, recunosc faptul ca desi am parut viteaza, cu tava intr-o mana si cu o sticla goala in cealalta mana, pregatita sa-l palesc pe tigan, eram cacata pe mine de frica. Era 2 noaptea, in bar eram doar eu si colega mea si tiganii, iar pe strada nu trecea tipenie de om. Puteam sa ajungem conserva in China bine merci. Si da, daca nu aparea politia, as fi regretat ca nu aveam un pistol.
    Insa, in cazul lui Calin, pare a fi fost mai nasol. Incepe sa mi se faca frica sa traiesc linistita in Romania.

  5. George : sper ca eu sa am nevoie sa ma ajuti in altfel de situatii nu intr-una similara.🙂

    Simona : pai na … atunci hai sa il ajutam pe omul asta asa cum putem face noi asta. Sa ii promovam cazul , sa iscam valuri, sa se vada ca nu suntem niste indiferenti si ca ne pasa , si poate ca va fi un exemplu pe viitor, si astfel de lucruri nu se vor mai intampla. Zic si eu …

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

