Mi s-a stricat televizoru’…


Da nu-i bai, ca mai aveam unul . Oricum mi s-a stricat si anume ZA TEVE. Cumparat in 1990. Primul nostru televizor color. Inca mai mergea. Si il duce tata la reparat…cred ca s-a atasat de el. Eu i-am propus sa il transforme in acvariu…da nu vrea.

Oricum nu prea ma uit, si cand ma uit adorm … insa mi-au pus alt teve in camera. Ca aci vroiam sa ajung. Teveu asta … luat si el de demult …prin ’96 cred …cand ne-am emancipat si aveam si noi 2 teveuri in casa ..acum avem 4 …. 

Important este faptul ca asta nou, este presetat. Are canalele puse intr-un fel si nu am cum sa le schimb. Ca se strica telecomanda. Doar butoanele care ma lasau sa il aranjez cum vreau eu. 

Si mai important , si aci vreau sa ajung , este ca teveu asta prinde si OTV. Taram taram… pam …pam. Aseara, dupa ce am fost oleaca prin oras , la cumparaturi de bocanci , am ajuns intr-un final acasa si am dat si eu sa vaz ce este la teveu. Nimic . Dupa cum ma asteptam. 

Insa , am nimerit si OTV, televiziunea de apartament, televiuziunea care o cauta pe Elodia , si nu o gaseste …si au ajuns la episodul doua sute si oleaca …. televiziunea care am impresia ca zgandare sa mai „construiasca un caz Elodia ” … aseara aveau discutie referitoare la „Apocalipsa” de azi.  Niste unii … ca nu prea am inteles in cele 5 min ( da am rezistat 5 min) cine erau ei, isi dadeau cu parerea. Dar exact in stilul pe care eu ajung sa-l urasc. Stilul „ia mai duce-ti-va dracu’ cu toti, ca EU am DREPTATE , si voi daca nu ma credeti pe mine sunteti niste prosti” . Si ziceau nenii aia de energii, de particule , de prostii de oameni de stiinta ( cei 5000 ) , care lucreaza de ..10 ani parca, la experiment, cu nu au luat ei in calcul energia negativa , ca pe lume exista si din asta , nu numai energie pozitiva. M-am amuzat , si mi-a atras atentia altceva. 

Pe langa faptul ca se anunta o alta crima ..something cu Laura , care nu este gasita, sau este gasita dar este ciopartita sau ceva … banuiala mea ca Laura va fi urmatoarea Elodie, pe ecran , langa senzational in direct :)) , aveau un sondaj. Trebuia sa trimiti mesaj la nr de pe ecran … cam 1 euro si oleaca, si sa iti exprimi parerea referitoare la experimentul din Geneva de azi . daca va provoca sfarsitul lumii sau nu … 

Nu stiu  eu cine se uita la otv , nu stiu cine voteaza , daaca voteaza , daca e manarie sau nu , whatever , insa cert este ca in momentul in care eu am renuntat sa ma uit , din cauza ineptiilor spuse de invitati , 58% dintre romanii care votasera , credeau ca azi vine sfarsitul lumii. 

Atat vroiam sa spun. Mai multe nu.  

Oricum ar fi eu unul am inteles multe. Nu ma mai plang de acum de romanica. Si de faptul ca prosti suntem ca asa ne meritam soarta. Eu unul am inteles azi de dimineata ca … mai mult de atata nu putem, dupa cum spune si Piturca despre nationala romaniei. 

Si daca in romania OTV , DDTV , Taraf fac audienta si din ce in ce mai mare, daca Libertatea, Click si altele de gen au tiraje mari spre foarte mari , inseamna ca astia suntem. Asta ne reprezinta pe noi ca natie. Si or mai fi cativa ( cu siguranta mai sunt cativa mai isteti … inteligenti … normali ) insa suntem prea putini . O sa incerc sa gasesc tirajele ziarelor mai sus mentionate , si ratingul televiziunilor, sa facem comparatie si sa vedem ce iese.

Samanta de floarea-soarelui, maneau, prostia, trivialitatea, invidia, barfa, nesimtirea, scandalul, bautura , lenea, miserupismul, indolenta, trufia ne caracterizeaza pe noi ca natie in momentul de fata. 

Rog sa ma contrazica cineva, dar nu cu exemplul personal.

Categorii: resemnare | Etichete: , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Mi s-a stricat televizoru’…

  1. Mie mi-a luat foc televizorul în timpul unui film cu Nicole Kidman. De atunci, sunt uşor traumatizată şi nu prea mă mai uit la teve.
    Elodia este, a fost şi va fi. Nici sfârşitul lumii nu-i poate sta în cale.

  2. eu sunt traumatizat de ce ineptii poti vedea la teve . norocul meu ca este ca un somnifer. daca nu pot dormi, dau drumul la teve si adorm in max 20-30 de min.🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

