Azi am fost preluati.


Azi s-a intamplat ca firma mea sa fie preluata de o firma din Norvegia. Firma mama. Ii purtam numele si asta a fost scopul pentru care eu mi-am facut firma, dar am intampinat ceva greutati si a durat mai mult. 

Se pare ca ne va merge mai bine. Eu sunt multumit. Mai multe cand imi revin. Ca azi am fost pana la Varna. Sa il iau pe norvegian, si sa ne intoarcem in Constanta. Si daca nu uit o sa va povestesc cat de chior sunt ….si cum , din mandrie de roman, era sa fac pe mine in Bulgaria. 

Revin cu detalii cand pleaca norvegianul din tara.

Categorii: update | Etichete: , , , , , | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Azi am fost preluati.

  1. felicitari.

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

