Club II


Se facu sambata seara . Vineri si sambata au fost 2 zile grele . Varna, cesiune, bugete, planuri, bani , strategii … alea alea …. asa ca sambata am mers din sa ma relaxez la o bere. Am ajuns in club, cu cativa prieteni. In club, nici o masa libera. Observ ca la masa unde am fi incaput si noi stau doar 2 tipi. Merg sa ii intreb daca ne putem aseza, spre surpinderea mea ma intreaba daca „I do speak english ?”. Switch to CNN, si vorbim in engleza. Le zic ca vrem sa stam si noi timp de niste beri acolo, ei imi spun ca sunt rusi , ne asezam, fetele danseaza, si noi , ca niste barbati adevarati ce este, bem.

Rusii ne intreaba daca bem vodca, noi ii intrabm cati ani au , si ce mama lor cauta pi la noi …. raspunsurile este ca noi nu bem vodca, iar ei au 22 reespectiv 18 ani, si sunt din aia … pe nava … de fac practica … mateloti parca le zice … ma rog …. marinari …seste 

Noi nu bem vodca, dar bem bere. Si ei ne fac cinste cu coniac, si noi le facem cinste cu bere , si cu  tequila, si cu whisky . Ce mama lor, sa vada ca romanii este ospitalieri.  Am vrut sa zic ca am invatat cum se zice noroc pe ruseste …dar hmmm…. ma rog …suna ceva de genul nazdravonia….. sper sa nu ma insel… 

Cel mai frumos este ca era ( not tipo) si fete cu noi. Rusii , dornici . Fetele vorbarete. Rusii speriati. Unul ma tot intreba daca e ok ca ei sa vorbeasca cu fetele care venisera cu noi. Cand a observat rusul ca prietenul lui ii cere numarul de telefon unei fete, deja era oleaca …. stresat, ca a incepuse sa ma intrebe daca stiu box. L-am linistit , si i-am spus ca daca ei le pot convinge pe fete sa mearga cu ei , noi le dam niste bani. Nu stiu ce a inteles , insa era fericit. 

Cert este ca rusii au plecat din cauza ca cel mai tanar dintre ei era oleaca mult prea beat. Deci, si rusii e oameni ca noi barbatii. Si ei se imbata. 

Una peste alta , a fost o seara frumoasa. Stiu eu de ce.

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

