recapitulare


In ultimul timp se intamplara multe. 

1. Am finalizat negocierile cu firma norvegiana care trebuias sa ne preia de acum 3 luni. Asa ca momentan sunt administratorul/asociat al unei firme romano-norvegiana. Suna bine, lumea zice ca ar trebui sa ma bucur, si sa fiu multumit. Nu prea imi iese,adica nu imi iese sa ma bucur,  pentru ca lucrurile s-au intamplat repede si nu cred ca am realizat inca tot ce s-a intamplat.

2. Am fost in Bulgaria, sa imi aduc norvegianul in Constanta. E mai simplu sa aterizeze in Bulgaria si sa il iau din Varna , decat sa aterizeze in Bu pe Otopeni. 

Deci fusei in Varna. Nu e greu de ajuns, mergi cu Marea Neagra in stanga si ajungi. 

Ajunsei in Varna. Pe drum era sa fac pe mine , din mandrie de roman. cam de la managalia ma tineam. Am zis sa nu opresc la benzinarie in Mangalia, ca sigur gasesc unde oprii in Bulgaria. Nu a fost asa. Pana la Varna, adica 106 km de la granita, nu am gasit un sa opresc . Patriot ce m-am gasit sa fiu, am zis sa nu opresc pe marginea drumului sa ma …la copac , ca sa nu creez o imagine proasta despree romani , asa ca am mers inainte. Cand am ajuns in Varna , simteam ca ma pis pe ochi ..scuzati expresia. Cand am gasit Varna benzinaria, am pierdut hotelul. Oare am mentionat ca e prima oara cand merg in Bulgaria ? O fac acum. Deci , spuneam ca am traversat toata Varna , ca sa ajung la benzinarie. Ca sa fac niste nevoi fiziologice datorate celor multi litri de apa bauti. Ajung la benzinarie, ma usurez , si intreb de hotelul de unde trebuia sa imi ridic norvegianul. Fata de acolo imi zice calma ca tocmai ce am trecut, si ca se vede ( mi-a zis asta mai mult prin semne decat prin viu grai). Mi-a aratat hotelul , era cu 50 m mai sus , dar pe partea opusa. bucuros de nu pot sa ma exprim, ma sui in masina, plec , si incerc sa intorc masina. Ca sa vezi, acea benzinarie, era la inceputul autostrazii. Am mai mers inca …. sa zic freo 20 km pana sa pot intoarce , ca sa ajung din nou in Varna si sa ajung la hotelul norvegianului meu.

Cam asta fura aventurile mele in ultimul timp. Urmeaza un alt post, despre cum am mers in club ( din nou) , si impreuna cu un prieten am imbatat 2 rusi.

Categorii: update | Etichete: , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

