Dedicatie pentru doamne , d-soare, domnite, femei, fete …


Pai dragele mele , iote o melodie, care mie imi place foarte mult. Am ascultat-o acum aproape 2 ani prima oara. Si din cand in cand o mai trimit fetelor cu care ma conversez pe mes. Zic ca nu are rost sa ma complic, si atunci o postez pe blog, si cine doreste … o poate asculta. 

Observatie!

A se asculta cu boxele data cat mai tare . Volumul are efect. Auditie placuta draga mea !

Categorii: sunt romantic ? | Etichete: , , | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Dedicatie pentru doamne , d-soare, domnite, femei, fete …

  1. Oana

    extraordinara melodie! imi place mult si o ascult obsesiv deja:D

  2. Ma bucur ca iti place. Si mie imi place, si o ascult in anumite momente 🙂 ..dar nu obsesiv. Cred ca este cadoul perfect pentru un artist, pentru un cantaret, sa nu te lase publicul sa iti canti melodiile 🙂

  3. Oana

    exact..un sentiment care nu se poate compara cu nimic:)
    da..defect..cand imi place o melodie, o ascult de foarte multe ori si..nu ma plictisesc 🙂

  4. 🙂 inteleg… eu nu imi permit sa zic ca ascult melodia asta obsesiv … 😉 … insa ce sa fac tre sa recunosc, ca am ascultat-o si eu de cateva ori la rand cand am dat peste ea

  5. morenica

    ciao, melodia asta are un efect foarte mare asupra oricarui suflet, sa zicem obosit 🙂
    bravo

  6. efect … bun ? 🙂

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

