O viata am si pe aia o dorm .


Dragilor si dragelor, imi vine sa imi dau palme, pe bune . Chiar daca ieri am avut o zi grea, si posibil ieri mi-am asigurat chelutielile firmei pe urmatoarele 2 luni, deci tot ce intra de acum e in plus …. chiar daca eram obosit de sunetul telefonului, ale lor ..cele 3 telefoane din birou , nu aveam voie sa fac asa ceva. Adicaa, nu aveam voie sa dorm la meciul de aseara. Este impardonabil. Azi dimineata zisera ca e cea mai mare surpriza furnizata de o nou promovata in UCL. Si eu dorm. Si nu oricum , chiar am adormit la 5 min dupa ce scorul se facuse 1 – 1. 

Oricum, felicitari CFR, felicitari nu doar pentru victoria de aseara, ci pentru rezultatele din ultimul timp. Felicitari pentru ca este singura echipa din Romania, unde se vede o gandire pe termen lung. Au promovat din liga in liga, au facut transferuri gandidu-se la viitor, si au reusit sa demonstreze ca se poate. Au investit bani si acum vor culege roadele. Asa ar trebui sa faca si gandeasca toti. In orice domeniu. Intai investesti si apoi castigi. Castigi in functie de cat investesti. 

Acum, imi ramane sa astept pana maine dimineata ca sa vad la stiri ce a facut Steaua, ca sigur adorm la meci… ce sa fac …

Categorii: fotbal, Uncategorized | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

