Hei … Laura, nu am uitat


Imi faceam curatenie in telefon, ca tot ma anunta de cateva zile ca nu mai am loc de mesaje. Si mi-am adus aminte ca saptamana trecuta, am dat blogul la citire unei prietene foarte bune. 

Lucru pe care nu il prea fac. Sunt doar 2 sau 3 prieteni care au avut acces la el pana acum, asta doar daca nu    l-au descoperit singuri. 

Laura este una dintre aceste persoane, o prietena care a avut acces la blogul meu. Si la recomandarea ei, voi pune un filmulet al Ilanei Iahav, o sa vedeti cine este. Eu am avut surpriza si placerea sa o vad live, in Bucuresti, la aniversarea de 10 ani in Romania, a uneia dintre cele mai mari firme producatorea de ciment. Nu stiam cine este si doar i-am povestit Laurei ce am vazut si ca m-a impresionat foarte tare, fapt ce a determinat-o pe Laura sa imi spuna ca sunt un nesuferit, pentru ca ea isi dorea foarte mult sa o vada, insa eu nu stiam despre ea nimic si totusi din greseala am vazut-o. Nu stiu cat de coerent am fost, insa ca sa nu devin si mai incoerent iata filmuletul. Vizionare placuta! 

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

