Prima mea leapsa…


…primita de la  O fata din ferentari . A venit bine ca si asa eram in pana de idei, si am si timp sa scriu azi, in asteptarea unor emailuri. 

Asa , deci … ” Lucruri care ma inspaimanta ” .

1. In primul rand imi este frica de faliment. In 10 luni de activitate l-am fentat odata, sper sa nu mai fie cazul.

2. Imi este frica de cainii vagabonzi , ca avem destui. 

3. Sunt inspaimantat de faptul ca Becali becali va ajunge presedintele romaniei, si atunci va trebui sa imi falimentez eu singur firma si sa  emigrez, oriunde.

4. Ca la urmatorul recensamant, promisiunea tiganilor de la ultimul recensamant se va adeveri, si ne vor numara ei pe noi, nu noi pe ei. 

5. Ca toate femeile din romania, se vor transforma in pitzipoance. 

6. Ca o sa ma insor si eu odata, si dupa 2 ani de casnicie, nevasta mea se va transforma intr-o cotoharla, se va ingrasa si ma va cicali foarte mult, iar eu ma voi transforma intr-un barbat care pleaca de la munca direct in carciuma pentru a ajunge cat mai tarziu acasa, in speranta ca nevasta doarme si nu trebuie sa o vada.

Cam atat…. iar leapsa merge mai departe la … Andrei, Nadia  si Mellisa.

LE : Nu pot sa cred ca am uitat. Ce am scris mai sus ramane valabil, insa am o teama inimaginabila fata de aspiratoare si aparate de fax.

Categorii: Leapsa | Etichete: , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Prima mea leapsa…

  1. simonarrr

    Imi place ca „Romania” ai scris cu litera mica, dar Becali ai scris cu litera mare. Sper ca nu nutresti o simpatie ascunsa pt el, undeva in adancul sufletului tau :))

  2. :)) …. mda …ezista o esplicatie… romania mi-am impus sa scriu cu litera mica, insa in ceea ce priveste numele, din reflex il scriu cu litera mare …se repara imediat

  3. simonarrr

    Ah, nu era vb de modifcat, doar ca eu cand scriu cu litere mici numele cuiva o fac in general din lipsa de respect, ca sa subliniez dispretul🙂

  4. si eu fac , insa postul a fost in fuga si reflexul de a scrie corect a fost mai mare …asta e toata chestia

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

