Treziti-ma cand se termina septembrie


Nu am apucat s scriu decat treziti-ma si telefonul a sunat .

Alo …da , in Norvegia ? ce meserie  aveti ? vorbiti engleza ? da trimite-mi un cv la adresa ….ma scuzati revin eu cu un tel ca suna celalalt

Aloooo , da ? A… da, contractele vin azi ? nu stii inca ? pai si eu ce fac ? ma suni ? stai asa asteapta ca am un alt tel pe linia cealalta ….. Da , spuneti… d-l X , inca nu au venit contractele dar plecati tot duminica, astept ..cum aflu ceva va anunt ….. 

Si suna altul si altul …Cam asa se desfasaoara zilele mele de cand am ramas singur in birou si anume de la sfarsitul lui August. Va rog …wake me when september ends … ca imi vine sa ma sui pe pereti. Nu e greu, insa e incomod . Am 3 telefoane in birou si cand le aud soneria imi vine sa le arunc pe geam. 

Insa nu ma plang. Singur la birou, intr-o luna, am reusit sa fac mai mult decat s-a facut in 2 in ultimele 2 luni. 

Categorii: Uncategorized | Etichete: , | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Treziti-ma cand se termina septembrie

  1. Oana

    cateodata chiar nu avem nevoie de telefon(telefoane):D, da’ stii ca o sa treaca repede, nu?:)

  2. In ce fac eu , fara telefon sunt mort. Am unul mobil si 2 fixe , in birou. Mi-au mancat creierii…

  3. Oana

    hai ca-mi pun ceasul pe 30 sept 23.59 sa te trezesc, daca pana atunci creierul tau nu va mai vrea sa auda niciun sunet de telefon :))

  4. Si atunci ma suni tu ?😛

  5. Oana

    nu, iti voi da un mail😀 sa iti lasi boxele deschise;))

  6. Pai , io le las ..da ce legatura are ? mailul cu boxele ?

  7. Pingback: Buna dimineata …ce frumoasa este viata « Minitu’s Weblog

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

