Super blog etapa I …sau despre cum trebe sa ma scarpin daca m-a mancat …


Buna dimineata ! Sper sa fi avut una mai buna ca a mea . Pe mine m-a trezit telefonu’ , si acum am deschis laptopul sa vad daca au venit contractele pentru cativa candidaati. Nu au venit. Mai stau putin si sun in Norvegia. 

Insa nu despre asta este postul …sau despre asta e ? Printre mailurile primite pe cele multe adrese am vazut si un email de la astia cu concursu’ , cu „Superblogarul” . Un email care ma anunta de etapa a 3-a . Oare eu am dormit pana acum ? Cautand asa prin siteul lor am descoperit care e etapa I, insa nu gasesc etapa a 2-a. Dar sunt perseverent. 

Etapa I insa consta intr-un post de get to know each other zice ei. Adica sa scriu eu despre de ce scriu eu si despre ce trafic am . 

No bine zic . Amu daca am intrat in hora …Scriu pentru ca ma linisteste, pentru ca treptat, din cauza ca sunt foarte ocupat, si din ce in mai ocupat, ocupandu-ma de 2 firme la momentul de fata, pierd legatura cu prietenii, pierd legatura cu partea sociala. Blogul nu devine un mijloc prin care eu sa ii tin la curent pe ei, . Scriu pe blog ca sa stiu ca stie cineva ce se intampla cu mine. Scriu ca sa refulez …sa ma infurii, sau sa ma bucur . Este un substitut. 

Cam atat despre de ce scriu, insa acum vine partea aia cu traficu’ . No ase … O sa il dua pe ala lunar. Eu am inceput in mai, cand am avut 5 vizualizari🙂, iunie 141, iulie 283, august 901, si septembrie, pana azi 20 septembrie sunt 982. 

Acu nu stiu daca tre sa anunt pe cineva ca l-am scris, ca nu scrie nicaieri . Daca mai sunteti inscrisi in concurs si intrati si p’aci si stiti voi ca tre sa anunt ca l-am scris …ziceti-mi si mie . 

P.S. Cred ca postul asta trebuia sa il scriu dupa a 2-a cana de cafea.

Categorii: concurs | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

