Super blog etapa II …ma scarpin in continuare


Ma minunez si ma minunez .Oare ce mi-o fi trebuit mie concurs ? M-au lovit unde ma doare mai tare . Etapa a 2-a zice ca tre sa comentez una din emisiunile celor de la Prima. Printre ele si Cronica Carcotasilor, si eu pe asta am ales-o. Deci ce mai tura vura …asta e etapa a 2-a din concursul Pc News . 

Dar zic ca ma lovira rau, pentru ca eu intr-o saptamana nu stiu daca adun 5 ore de vazut teve. Asa ca .. na , acum, duminica, 15:30 , imi petrec timpul in varful patului, asteptand Cronica. Nu stiu ce as putea comenta .

Pe langa asta, din  etapa 3 incolo incepe chinul cel mare. Eu sunt atehnic. De toate culorile. Nici macar o surubelnita nu stiu sa folosesc. La calculatoare eu ma pricep doar la start … internet … editare text ..din astea …slabute , nimic mai mult. Si acum tre sa le fac reclama ? 

Revenim la comentariu. A inceput Cronica, in forta , mingea este la Misu care paseaza cu calcaiul la Huidu , ce reuseste o preluare in forta, trece prin televiziuni in forta si centreaza catre …Bebeluse , care reusesc o preluare …cu pieptul. Nu puteam sa ma abtin de la acest comentariu . 

Bebelusele fac ce stiu ele , inscriu , si revenim la cei doi magnifici . Care ne poarta din nou prin celelalte televiziuni, si uite asa, uitandu-ma la o singura emisiune, pot sa zic ca m-am uitat o o saptamana intreaga la televizor.

Am intrat in pauza. cam repede as putea spune, insa asa am si eu timp sa fumez o tigara. Ne vedem dupa publicitate.

Am revenit. La fel si ei. Meciul merge in sensul in care trebuie, scorul este deja vreo 4, 5 la 0. Pentru ei. 

Un pic de statistica. Cronica e una dintre emisiunile cele mai longevive de pe la noi si a aparut ca o schimbare, la vremea ei atunci, ca o schimbare in televiziunea din romania. 

Cei 2 , Huidu si Gainusa sunt doua pete de culoare , si impreuna cu echipa, cu lotul largit sunt un fel de politie a televiziunilor. 

Au momente in care sar calul, parerea mea, insa de cele mai multe ori sunt la subect . Ne uitam suntem foarte atenti la emisiune , insa , in momentul in care pe teren intra celelalte 2 …acum 4 vedete , si anume bebelusele, deja atentia barbatilor de sex masculin dispare .

Revenim la meci , si va las sa urmariti in liniste faza urmatoare . 

Categorii: concurs | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

