Luni. Cea mai urata zi din saptamana.


Oficial. este cea mai urata. 

‘Neata! Oficial imi este somn. Prevad inca o saptamana grea. Duminica ma duc in Bucuresti, sa o iau pe Laura, vine din Norvegia si i-am promis ca o astept. De saptamana viitoare vine si Alexandra la birou, beneficiem si de prezenta Laurei in tara, si Alexandra poate sa fie ajutata oleaca , deci saptamana viitoare va fi ok. Nu si asta de tocmai ce incepu. 

Revin imediat. Ma duc sa imi cumpar o sticla de lapte. Va explic dupa aceea .

Gata. Am revenit ,victorios, cu sticla de lapte dupa mine. De frica am si luat prima gura de lapte. 

Motive pentru care beau lapte in dimineata asta : 

1. Aseara am baut 1 beer to many, si acum ma dreg cu lapte. Cand sunt mahmur, laptele imi face bine. Deci sa bem. Laptic. 

2. Cand beau lapte, nu pot fuma. Sunt incompatibile. 

Deci cu ocazia acestui post, anunt si eu , ca intru in a 1903452439852349081234 incercare de a ma lasa de fumat. De fapt, momentan nu incerc sa ma las, ci doar sa le raresc. De aia beau lapte. Dimineata acasa eu nu prea fumez, daca elimin tigara din masina, si tigarile de la birou de dimineata, atunci pot sa zic ca juma de pachet il scot. Raman tigarile de dupa-amiaza, si tigarile din bar , daca ajung , ceea ce nu prea e cazul. Acasa fumez foarte putin, deci tigarile de la birou este problema. 

De aici prevad o saptamana urata. Eu cand nu ma nicotizez destul devin uracios, artagos, certaret, infometat, dezvolt crampe la stomac si dureri de cap. 

Oricum, subliniez faptul ca nu le las de tot, le raresc. e o diferenta. 

O saptamana frumoasa sa aveti!

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , , | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Luni. Cea mai urata zi din saptamana.

  1. Anca

    HAi miHAI! HAI miHAI! Lasa-te de fumat!!!🙂
    E cel mai bun lucru din viata, sa nu fumezi, iti spun eu…o nefumatoare…:)
    Asa ca merita, crede-ma!

  2. simonarrr

    E o tampenie asta cu raritul. Sunt in aceeasi situatie de ani de zile si iti spun ca nu functioneaza. Cred ca, de fapt, nu ne dorim asa mult sa ne lasam de fumat🙂 Ah, si sa nu faci prostia sa dai o caciula de bani pe plasturi din aia ca am incercat eu si m-am ales cu banii dati pe aia si pe tigari. Pana la urma m-am lasat. De plasturi.

  3. Hihi … am incercat si eu cu plasturii. Am ceva experienta in incercarile mele de a ma lasa de fumat. Acum incerc sa intarziu caat pot de mult fumatul unei tigari, si sa asociez fumatul cu ceva scarbos, disgratios. incerc sa il iau pe ocolite , sa ii dau tarcoale.

  4. simonarrr

    Da, si eu am incercat asta acum 5 ani. Atunci m-am apucat serios de bautura🙂

  5. than I am saafe🙂, nu pot sa ma apuc serios de bautura acum. am rezolvat asta mai demult

  6. than I am safe🙂, nu pot sa ma apuc serios de bautura acum. am rezolvat asta mai demult

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

