Postul de marti …sau despre cum drumul acasa-birou devine periculos


Toata vara m-am plans de turisti. Imi cer scuze. Iertati-ma. Veniti inapoi. NU plecati. Nu am vrut sa vorbesc rau despre voi. 

Odata cu racirea vremii, plecara turistii, si traficul se imbunatati. Oleaca. UN pic. Fix atat cat sa permita unor dobitoci sa incerce manevre provocatoare de moartea lor plus a altora din jur. Azi am fost depasit  coborand un pod, pod care se termina intr-o curba la 90 di grade. Fix acolo. Am incetinit, i-am adresat cele mai calde cuvinte posibile , lui si familiei lui, cu masa care l-a facut , si ceva referiri la familia idiotului de ii dadu permis. 

Pe drum, ceva mai incolo, se face asa pe dreapta, un fel de intrand , vreo 50 de m, in fata unui complex turistic. Ghici ce… acolo am fost depasit. Pe dreapta. Aceleasi urari de bine. Ca nu e taman safe sa depasesti acolo. Mai ales ca a tinut mortis sa il „faca”si pe ala din fata mea, si a intrat pe strada doar ca cealalta masina a franat , ca si mine de altfel. 

Nici unul dintre cei 2 cretini, idioti, prostii satului, nu a realizat faptul ca daca depasesc o masina nu realizeaza nimic. Nu mai e asa de aglomerat dat totusi sunt multe masini si nu au ajuns prea departe. Caci in Constanta am intrat la diferenta de 50-100 m. 

Deci, dragi turisti, va rog, intoarce-te drai turisti , ca barem nu mai au astia loc sa se manifesteze …care este .

 

Si zic drumul acasa-birou periculos nu neaparat ce se poate intampla un accident….ci sunt sanse sa mi se sparga o vena …. in cap…de nervi.

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

