Scarpinat …partea III


Buna dimineata ! 

Stau si ma gandesc , ca m-am inscris la concursul asta de la PC NEws , si acu daca tot m-am inscris zic sa prestez. Deci asta ii post de concurs .

Se facura grupili , si cazui in fix grupa cu numarul 13. Nu sunt superstitios …insa …ma gandeam asa. 

E, si grupa 13 trebuie ca in etapa  III sa scrie despre un produs de pe siteul www.oktal.ro . Si am stat si m-am gandit asa ce sa aleg….. un laptop …. un desktop …un router … o geanta de laptop sau un soft … nu  ma pricep la nici unul dintre ele. 

Insa, am ales o poveste. O poveste despre cat de important este sa ai cartus la imprimanta. Imprimanta mea, Lexmark E120, este buna. Este tot ce imi doresc eu de la o imprimanta. Perfect pentru un birou mic. Insa, imprimanta nu face nici 2 bani fara el. Fara Lexmark 17G0050BA Black ink cartridge Z12, Z22, Z32, Z705, P706, P708+ BLISTER. 

Eram la birou, sambata trecuta, impreuna cu partenerul din Norvegia. Mai aveam de reglemantat niste cifre in buget, buget in baza caruia eu voi prima niste bani. Este de fapt planul pus in cifre. In afara de asta, mai trebuia sa semnam hotararea AGA prin care el primea o parte din firma, precum si actul constitutiv, prin care era si el introdus. O gasca de hartii . Am impresia ca producatorii de imprimante dau spaga la guvernul roman pentru a pastra birocratia, si implicit hartiile . 

Deci, revin, eram in fata calculatorului, si nu aveam decat de printat . Trebuia sa printez vreo 50 de pagini, moment in care, cartusul din imprimanta a zis  ca nu mai vrea sa mai scrie. 

Am verificat sa vaz daca mai vreun Lexmark 17G0050BA Black ink cartridge prin birou, de rezerva, nu mai era. Apucasem sa listez un exemplar din hot AGA si un exemplar din Actul constitutiv. Disperat ies cu ele sa gasesc un centru de copiere in preajma. Nimic. Incepusem sa transpir. Daca nu le semnam atunci , pierdeam.Pierdeam toata afacerea. 

Era 12 si omul pleca la 13 din Constanta. Am alergat prin zona , nimic. Am evitat sa ma sui in masina, era prea agitat, asa ca am luat un taxi pana la cel mai apropiat centru de copiere, am reusit sa fac acele multe copii, sa semnam si sa fim multumiti, si eu si el. 

Toata agitatia, tot stressul, toti nervii, daca as fi avut un Lexmark 17G0050BA Black ink cartridge de rezerva. 

Deci, un cartus, sau lipsa lui iti pot influenta viata. Aveti grija de cartusele voastre 🙂 !

Categorii: concurs | Etichete: , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

